LTPedagogams svarbu žinoti, kokie protinės veiklos procesai vyksta ankstyvojoje vaikystėje, bei gebėti juos identifikuoti kognityvinės, socialinės bei kultūrinės raidos atžvilgiu. Pedagogams būtina suvokti, kad vaikas yra mąstanti ir nuolat tobulėjanti asmenybė. Straipsnyje autorė apibūdina ikimokyklinio amžiaus vaikų kasdienybės suvokimą, jų mokymąsi suprasti įrankių ir medžiagų paskirtį, siekimą ir mokymąsi būti socialiems, vaikų socialinių reakcijų įvairovę, jų tarpusavio bendravimo, mokymosi ypatumus.Reikšminiai žodžiai: Vaikai; Ugdymas; Mąstymas; Suvokimas; Pedagogai.
ENIt is important for pedagogues to know what mental activity process take place in early childhood as well as be able to identify them in respect of cognitive, social, and cultural development. It is important for pedagogues to perceive that a child is an intellectual and continuously improving personality. The author of the article describes perception of daily life of pre-school pupils, their learning in understanding of the purpose of tools and materials, endeavour and learning to be social, variety of social reactions of children, and peculiarities of interaction and training.