Apie mokytojų rengimo būdus ir jų institucionalizavimą

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Apie mokytojų rengimo būdus ir jų institucionalizavimą
Alternative Title:
About the toutes of teacher training and their institutionalization
In the Journal:
Acta paedagogica Vilnensia. 2020, t. 44, p. 164-170
Keywords:
LT
Mokytojų ugdymas / Teacher education.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje lyginami lygiagretusis ir nuoseklusis mokytojų rengimo modeliai ir kritiškai analizuojama jų institucionalizavimo praktika. Šios praktikos (pačių studijų, jų sertifikavimo, jas įgyvendinančių aukštųjų mokyklų, specialių stipendijų bei mokslo ir studijų klasifikavimo) analizė leidžia teigti, kad dabartinė švietimo politinė valia palaiko lygiagretųjį mokytojų rengimo modelį. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Mokytojų rengimas; Lygiagretusis ir nuoseklusis modeliai; Institucionalizavimas; Teacher training; Concurrent and consecutive routes; Institutionalization.

ENThe article compares a concurrent route and a consecutive route of teachers’ training and critically evaluates their institutionalization. The analysis of the practices of institutionalization (study processes, certification of the studies, higher education institutions, study grants, and the classification of the study programmes and sciences) reveals that the contemporary political power supports the concurrent route of teacher training. [From the publication]

DOI:
10.15388/ActPaed.44.12
ISSN:
1392-5016; 1648-665X
Related Publications:
Apie STEM pro STS prizmę / Arūnas Poviliūnas. Acta paedagogica Vilnensia. 2019, t. 43, p. 85-99.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/87375
Updated:
2020-09-28 09:17:08
Metrics:
Views: 18    Downloads: 2
Export: