LTM. Heidegerris scholastinėje esse, essentia ir existentia koncepcijoje skiria tris skirtingus požiūrius: tomistinį, škotistinį ir Suarezo teoriją, kurių ištakos glūdi graikų filosofijoje. M. Heidegeris pastebi, kad šis perimamumas ryškiai atsiskleidžia t. akviniečio metafizikoje. pastarasis, sekdamas aristotelio mokymu, esse (esatį, būtį) analizuoja kaip metafizikos objektą, išskirdamas essence (esmę) ir ens (esinį). M. Heideggeris nurodo, kad "Tomas nagrinėja essentia (esmę) nedideliame, bet svarbiame jaunystės darbe, kuris pavadintas De ente et essentia arba De entis quidditate". Straipsnyje analizuojama T. Akviniečio ens, essence ir existence skirties koncepcija bei M. Heideggerio požiūris į šią problemą, kaip ontologinę diferenciaciją. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Tomas Akvinietis; Martinas Heideggeris; Būtis; Esinys; Esmė; Egzistencija; Thomas Aquinas; Martin Heidegger; Being; A being; Essence; Existence.
ENHeidegger divides the scholastic concept of esse, essentia and existentia into three different approaches: the thomistic, the Scotistic and theory of Suarez, the origins of which lie in greek philosophy. Heidegger points out that this continuity clearly reveals itself in metaphysics of thomas aquinas. Following aristotle's teachings, aquinas analyses esse (ens ) as a metaphysical object making a distinction between essence and ens (a being). Heidegger indicates that "Thomas deals with essentia in a small but important youth-full work which is entitled De ente et essentia or De entis quidditate". the article analyses Thomas Aquinas' concept of ens, essence and existence and Martin Heidegger's approach to this problem as ontological difference. [From the publication]