Interaktyviųjų užduočių pedagoginis pritaikymas mokant Lietuvos istorijos pradinėse klasėse

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Interaktyviųjų užduočių pedagoginis pritaikymas mokant Lietuvos istorijos pradinėse klasėse
Alternative Title:
Pedagogical use of interactive tasks when teaching Lithuanian history in elementary school
In the Journal:
Keywords:
LT
Mokslinis ugdymas / Scientific education; Pradinis ugdymas / Primary education; Technologijos / Technologies.
Summary / Abstract:

LTMokslinėje literatūroje pabrėžiama, kad šiuolaikinės technologijos tampa vis svarbesniu švietimo veiksniu, todėl rengiant mokytojus vis daugiau dėmesio skiriama gebėjimui taikyti jas ugdant mokinius. Kompiuterių tinklais ir kitomis informacinėmis komunikacinėmis technologijomis pagrįsta ugdymo sistema leidžia kurti ir naudoti įvairius mokymosi scenarijus ir metodus, kurie padeda mokiniams mokytis, o mokytojams - stebėti mokymosi procesą ir tobulinti turinį. Išanalizavus ir apibendrinus mokslinę, pedagoginę literatūrą galima teigti, kad inovatyvūs mokymo metodai ir informacinės komunikacinės technologijos mokyklose diegiamos siekiant pagerinti pradinių klasių mokinių mokymosi pasiekimus, mokymosi motyvaciją ir savijautą mokykloje, taip pat kelti mokytojų kvalifikaciją, formuoti teigiamas nuostatas ir požiūrį į savo darbą. Įvertinus empirinio tyrimo duomenis galima teigti, kad interaktyviosios lentos naudojimas per pamokas didina mokinių mokymosi motyvaciją, dėmesio koncentraciją ir užimtumą pamokoje ir keičia mokymo(si) procesą, daro jį daugiau aktyvų ir gerina mokymosi rezultatus. Technologinės interaktyviosios lentos galimybės kasdienį mokytojo darbą leidžia padaryti produktyvesnį, nes padidėjusi mokinių mokymosi motyvacija ir susidomėjimas mokymosi veikla didele dalimi lemia geresnius mokymosi rezultatus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Informacinės komunikacinės technologijos; Interaktyvioji lenta; Interaktyvios užduotys; Istorijos mokymas; Istorijos mokymas(is); Pradinis ugdymas; Pradinės klasės; History education; History teaching; Information and communication technology; Interactive tasks; Interactive whiteboards; Primary classes; Primary education.

ENNowadays computer and internet in information society is becoming everyday work and leisure spending tool. The expansion of information technologies to every area also gives some challenges to education system: to maintain schools with the equipment of techniques and programs, rapid internet accessibility, improvement of teachers' computer literacy skills and so on. New technologies are penetrating to elementary school: printed education tools are changing into electronic, traditional blackboard and chalk - into monitors and interactive whiteboard. Of course these technologies could be denied but life requires the integration of new technologies at elementary school. The task for modern teacher is to be able to manage modern information technologies and use them actively during the modernization of education process. The application of interactive whiteboard in education process increases the motivation of students and ensures active participation in education activities. Students feel safer in communication process because technological environment is normal and common to them. So, tactile function and ability to use internet sources not only encourages childrens' levels of mobility, but also visualizes education process, creates wealthier education environment. [From the publication]

ISSN:
2538-7057
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/83175
Updated:
2020-07-28 20:31:11
Metrics:
Views: 16
Export: