LTŠiais laikais pradinių klasių mokiniai jau geba naudotis technologijomis, kurios įgalina spręsti ir mokymosi sunkumus. Mokymasis, naudojant interaktyviąsias priemones, motyvuoja mokinius ir yra jiems priimtinas. Straipsnyje keliamas klausimas, kokios interaktyviosios mokymosi priemonės ir kaip gali būti naudojamos pradinėse klasėse, siekiant patenkinti individualiuosius mokinių poreikius. Pirmiausiai apžvelgiamos interaktyviųjų mokymosi priemonių galimybės pradinukų ugdyme, po to pristatoma interaktyviųjų mokymosi priemonių taikymo pradiniame ugdyme metodika ir priemonė jos realizavimui bei aptariamas parengtos metodikos ir priemonės tinkamumas.
ENNowadays, primary school students are capable of using technologies, which could be applied to deal with learning challenges. Learning with interactive tools is acceptable for students and motivates them. In the article authors analyze which interactive learning tools and how it could be implemented in primary education to meet learners' individual needs. Firs of all, possibilities of interactive learning tools in primary education are overviewed. Secondly, methodology and realization of interactive education tools application are introduced; the suitability of prepared methodology and tool is overviewed.