Programavimas šiuolaikiniame informatikos mokyme

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Programavimas šiuolaikiniame informatikos mokyme
Alternative Title:
Programming in a contemporary teaching of informatics
In the Journal:
Pedagogika. 2004, 70, p. 121-126
Straipsnis vokiečių k: Bildungsreform als Lebensreform. Frankfurt am Main: Lang, 2005 (Baltische Studien zur Erziehungs- und Sozialwissenschaft ; Bd. 13)
Summary / Abstract:

LTGreitas informatikos mokslo kitimas iš esmės keičia ir informatikos mokymą, įtakodamas riek jo turinį, tiek pedagogiką. Tarptautinės informatikos organizacijos kartkartėmis atnaujina rekomendacijas informatikos mokymo programoms. Dabar yra ir artimiausiu metu šio dalyko mokymo programų pagrindas bus Kompiuterių mokslo asociacijos sudaryta Informatikos mokymo programa 2001 (CC2001). Informacinių technologijų raida padidino kai kurių informatikos temų svarbą. Viena iš tokių temų yra objektinis programavimas. Siame straipsnyje nagrinėjamos objektinio programavimo mokymo problemos ir pateikiamos studentų nuomonės bei objektinio programavimo mokymo naujovių tyrimo rezultatai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Objektinė orientacija; Abstraktūs duomenų tipai; Objektinis programavimas; Vaizdinis programavimas; Object -orientation; Abstract data types; Object-oriented programming; Visual programming.

ENRapid changing of informatics alters radically the teaching of informatics by influencing both its content and pedagogy. International informatics organizations periodically update recommendations on the informatics teaching programmes. The 2001 Programme of Teaching Informatics (CC2001) developed by the Computer Science Association is and will be in the short run the basis of teaching programmes of this subject. Information technologies development increased the importance of some informatics topics. One of such topics is the object-oriented programming. The article analyses the problems related with the teaching of the object-oriented programming and presents the results of the survey of students’ opinions and innovations of teaching the object-oriented programming.

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/8202
Updated:
2018-12-17 11:21:03
Metrics:
Views: 49    Downloads: 23
Export: