Mokyklų vadovų kompetencijų ugdymas

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Mokyklų vadovų kompetencijų ugdymas
Alternative Title:
Development of school head's competencies
Publication Data:
Klaipėda : Klaipėdos universiteto leidykla, 2018.
Pages:
294 p
Notes:
Bibliografija.
Contents:
Mokyklų vadovų kompetencijų ugdymo(si) teorinės prielaidos : Vadovavimas ir mokyklos tobulinimas švietimo vadybos paradigmų virsmo kontekste : Mokyklų vadovų kompetencijų ugdymo(si) organizavimas švietimo vadybos paradigmų virsmo kontekste — Empirinio tyrimo metodika : Empirinio tyrimo metodologinis pagrindimas : Pirmojo etapo tyrimo metodika : Antrojo etapo empirinio tyrimo metodika — Mokyklų vadovų kompetencijų ugdymo(si) optimizavimo galimybių mokyklos tobulinimo kontekste empirinis pagrindimas : Lietuvos mokyklų vadovų veiklos sritys ir funkcijos nuolatinės švietimo kaitos sąlygomis : Lietuvos mokyklų vadovų vadovavimo modelių analizė : Lietuvos mokyklų vadovų aktualios kompetencijos ir jų ugdymo(si) poreikis : Mokyklų vadovų požiūris į kompetencijų ugdymo(si) organizavimą Lietuvoje : Kokybiško mokyklų vadovų kompetencijų ugdymo(si) modelio aprobavimas: individualaus eksperimento duomenų interpretavimas : Kompetencijų ugdymo(si) principai sisteminės kaitos paradigmoje: grupinės diskusijos rezultatai.
Keywords:
LT
Kompetencijos / Competencies; Mokykla / School; Ugdymas / Education.
Summary / Abstract:

LTMonografija siekiama pradėti kryptingus mokyklų vadovų kompetencijų ugdymo(si) srities mokslinius tyrimus. Monografijos tyrimo paskirtis - orientuoti mokyklų vadovų kompetencijų ugdymą(si) į mokyklos poreikius ir, atvirkščiai, padėti kompetencijų ugdymui(si) atliepti mokykloje vykstančius pokyčius, optimizuojant jo kokybę. Monografijoje pateiktos teorinės įžvalgos dėl mokyklų vadovų kompetencijų ugdymo(si), jų empirinis aprobavimas leidžia užsibrėžti kompetencijų ugdymo(si) optimizavimo galimybes ir jų pagrindu teikti rekomendacijas kompetencijų ugdymo(si) bei mokyklos tobulinimo praktikai. [Anotacija knygoje]Reikšminiai žodžiai: Mokyklų vadovai; Kompetencijų ugdymas; Ugdymo organizavimas; Švietimo vadyba; Švietimo vadybos paradigmos; Vadovavimo modeliai; School principals; Competence development; Organization of education; Educational management; Educational management paradigms; Leadership models.

ENModern education management conceptions regard school leadership as key dominant of successful school activity. Scientific researches disclose the links between leadership and school results. Various methodological approaches can be identified. [...] In the monograph it is complied with the provision, that in "paradigm of change" the deep changes of school have become relevant - school is obliged to promote its own improvement, i.e. become a learning organization, which is able to redesign itself and is capable of inventing own new models in response to external changes. In such a context school leadership undergoes transformation. New roles of school heads presuppose appropriate fields of activities and functions. The activity of school heads is analyzed in various aspects in Lithuanian and foreign scientific literature: school heads roles in organization, school heads functions and responsibilities, leadership styles, leadership models. The concept of leadership models as a methodological approach to the analysis of school heads practical activity is especially important in the context of continuous education change, because it allows disclosing the impact of leadership on school processes. [...]. [Extract, p. 283-284]

ISBN:
9786094810176
Related Publications:
Švietimo įstaigų vadovų vadybinės veiklos vertinimas / Vaida Padgurskytė, Daiva Malinauskienė. Švietimas: politika, vadyba, kokybė. 2020, vol. 12, no. 1, p. 20-33.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/80771
Updated:
2022-01-05 12:21:45
Metrics:
Views: 66
Export: