Lyginamoji olimpiadininkų ir neolimpiadininkų chemijos žinių ir gebėjimų kaita

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lyginamoji olimpiadininkų ir neolimpiadininkų chemijos žinių ir gebėjimų kaita
In the Journal:
Pedagogika. 2004, 73, p. 55-60
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjama, kaip papildomas chemijos mokymas lemia ugdytinių chemijos žinias ir gebėjimus. Lyginamas olimpiadininkų ir neolimpiadininkų testo užduočių atlikimas. Gautų tyrimo duomenų analizė rodo, kad mažiau akademiškas, bet labiau atitinkantis mokinių interesus ir poreikius papildomas chemijos mokymas lemai geresnius olimpiadininkų nei neolimpiadininkų mokėjimus ir gebėjimus atlikti skirtingas mąstymo operacijas (apibendrinimą, palyginimą, sisteminimą). [Iš leidinio]

ENThe article analyses the influence of additional teaching in chemistry on chemistry knowledge and skills. Comparative performance of tasks by Olympics participants and those who did not participate in the Olympics. The results of the analysis show that although less academic, but fit to satisfy pupil’s needs additional chemistry teaching determines better knowledge and abilities to perform different cogitative operations (generalization, comparison, organization).

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/7835
Updated:
2018-12-20 23:01:10
Metrics:
Views: 7
Export: