Informacinių technologijų taikymo tendencijos Lietuvos įmonių transporto ekspedicinėje veikloje

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Informacinių technologijų taikymo tendencijos Lietuvos įmonių transporto ekspedicinėje veikloje
Alternative Title:
Trends of information technology use in Lithuanian enterprises of forwarding activity
Keywords:
LT
Technologijos / Technologies; Transportas / Transport.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojamas informacinių technologijų taikymas ekspedicinėje veikloje. Taip pat aprašomas kiekybinis tyrimas, kuriame buvo taikomas apklausos metodas. Apklausoje dalyvavo transporto ekspeditoriai atrinkti iš 12 Lietuvos įmonių. Įmonės buvo suskirstytos į 3 grupes priklausomai nuo dirbančių žmonių skaičiaus. Atliekant tyrimą buvo siekta nustatyti kokios dažniausiai naudojamos krovinių ekspedicinėje veikloje kompiuterinės programos, elektroninės transporto biržos bei informacinės technologijos skirtos bendravimui su klientais. Taip pat siekta nustatyti darbuotojų požiūrį į informacinių technologijų plėtrą ir jų keliamus trukdžius darbo procesui. Straipsnyje pateikta tyrimo rezultatai ir išvados. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Informacinės technologijos; Kompiuterinės programos; Nformacinės technologijos; Technologijos; Transporto birža; Transporto ekspedicinė veikla; Computer programs; Forwarding activities; Information technology; Transport exchange; Transport expeditionary activities.

ENThe article analyses the application of information technologies in forwarding activities. It also describes quantitative research, which used the survey method. The survey was attended by freight forwarders selected from 12 Lithuanian companies. The companies were divided into 3 groups and that depending on the number of people employed. The aim of this research was to identify the most commonly used computer programs, electronic freight exchanges and information technology used for communication with customers. It also sought to find out the view of the staff towards the development of information technology and the obstacles (for example due to technical failures) they cause to the work process. The article presents the results and conclusions of the research. [From the publication]

ISSN:
2029-9311
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/74462
Updated:
2021-04-13 12:57:45
Metrics:
Views: 85    Downloads: 21
Export: