LTStraipsnyje nagrinėjama problema, kai dėstytojai ar mokytojai, kurie tiesiogiai susiję su mokymo procesu, dažnai nenori taikyti naujų informacinių komunikacinių technologijų (IKT) mokymo procesui, o besimokantieji daugeliu atvejų turi daugiau įgūdžių nei dėstytojai naudoti įvairias technologijas ir priemones mokymuisi, ir reikalauja iš dėstytojų ar mokytojų informacijos pateikimo internete, virtualioje mokymosi aplinkoje, socialiniuose tinkluose ar kt. Apžvelgiama galimybė naudoti socialinę mokymo aplinką mokymo ir mokymosi procese, numatomi įrankiai, galimai išpildantys dėstytojų poreikius, užtikrinančius sėkmingą bendradarbiavimą ir komunikavimą su besimokančiaisiais. [Iš leidinio]
ENThe paper presents the analysis on the ICT needs in learning process. The problem is still that are not going step by step with technologies to assure the possibility for communication and collaboration in any spheres of our life. The paper will present the social learning environment (https://www.connect-learning.polimi.it) and tools what are very friendly for users. There is analysed the possibilities of social learning environment and intended tools and ways for open content development. [From the publication]