LTŠio straipsnio tikslas – apžvelgti IDUKM naudojimo ypatumus ir šios metodikos taikymą Vilniaus Petro Vileišio progimnazijoje. Ši mokykla buvo pasirinkta tyrimui dėl ilgalaikių dvikalbio mokymo tradicijų. Darbo tikslui pasiekti buvo iškelti šie uždaviniai: 1) apžvelgti mokslinę literatūrą, susijusią su IDUKM tematika; 2) gauti duomenis apie IDUKM metodikos taikymą Petro Vileišio progimnazijoje; 3) kiekybiškai išanalizuoti ir pateikti duomenis apie problemas, susijusias su IDUKM metodikos taikymu Petro Vileišio progimnazijoje. Atliekant tyrimą, naudotas anketavimas ir kiekybinis tyrimo metodas. Tyrimo metu buvo išanalizuoti mokytojų atsakymai į 19 anketoje pateiktų klausimų. Gauti rezultatai parodė, jog mokytojai yra informuoti apie IDUKM metodiką ir dažnai ją taiko.
ENGlobalisation processes worldwide, including Europe, have particularly led to the situation where learning one second language as a foreign language may not be enough to succeed in professional or academic activities in the future. Therefore, the focus of educators has shifted from the traditional model “learn a language now – practice later” to more interactive and engaging ways of teaching. One of “teaching by doing” methods that facilitate teaching of a language and a subject at the same time, is called Content and Language Integrated Learning (CLIL) – an educational approach that puts emphasis on teaching a subject through the medium of a second language thus improving both language and subject learning.