LTStraipsnyje nagrinėjamas vidinės komunikacijos proceso veiksmingumas Tytuvėnų gimnazijoje. Pastaruoju metu vis daugiau dėmesio skiriama vidinės komunikacijos organizacijoje gerinimui, nes efektyvi vidinė komunikacija – vienas svarbiausių veiksnių, galinčių nulemti sėkmingą organizacijos veiklą. Vidinė komunikacija kuria darnius darbuotojų ir vadovybės tarpusavio santykius, stiprina motyvaciją bei užtikrina efektyvią informacijos sklaidą tarp vadovybės ir žemesnių grandžių darbuotojų. Straipsnyje išanalizuota ir susisteminta mokslinė literatūra, siekiant apibrėžti komunikacijos sampratą ir rūšis organizacijoje bei apibūdinti vidinės komunikacijos palaikymo priemones, metodus ir proceso trukdžius. Empirinių duomenų analizė parodė, kad įstaigoje vyksta aktyvi abipusė komunikacija ir palaikomas glaudus tarpusavio ryšys tarp administracijos atstovų ir darbuotojų. Tyrimo metu taip pat nustatyti pagrindiniai darbuotojų bendravimo su administracijos atstovais ir bendradarbiais trukdžiai. Atliktas empirinis tyrimas parodė, kad vidinės komunikacijos procesas Tytuvėnų gimnazijoje yra veiksmingas ir padeda įgyvendinti numatytus organizacijos tikslus. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Informacija; Komunikacija; Procesas; Vidinė komunikacija; Communication; Information; Internal communication; Process.
ENThe article considered the effectiveness of the internal communication process at Tytuvėnai gymnasium. Recently, more attention is paid to the improvement of internal communication in the organization because effective internal communication - one of the most important factors influencing a successful organization. Internal communication which harmonious labor-management relationships, enhance motivation and ensure the effective dissemination of information between management and employees downline. The article analyzed and systematized scientific literature in order to define the concept of communication and type of organization; describe internal communication support tools, methods and process problems. The empirical analysis of the data showed that the establishment in active mutual communication and a close correlation between the administration and personnel. The study also identified the key staff contacts with representatives of the administration and co-interference. Empirical research has presented that the internal communication process at Tytuvėnai gymnasium is effective and helps to achieve the stated goals of the organization. [From the publication]