LTPolitinei reklamai įgyjant vis daugiau komercinės reklamos savybių, darosi vis populiariau ne stengtis racionaliai argumentuoti politiko kompetenciją ir tinkamumą vienoms ar kitoms pareigoms, o akcentuoti bendrus politiko ir rinkėjų bruožus, sukurti tam tikro asmeninio santykio iliuziją. Dėl šių priežasčių politinė reklama tampa vis labiau suasmeninta, nes taip lengviau kalbėti apie bendrumą, į viešąjį diskursą patenka vis daugiau politikų asmeninio gyvenimo aspektų. Tai – sudėtingas ir daugialypis reiškinys, ryškiausias žiniasklaidoje, bet daugiau ar mažiau veikiantis ir kitus visuomenės gyvenimo komponentus. Straipsniu siekiama bendrais bruožais pasvarstyti, kaip šiandienei Vakarų kultūrai būdingas viešųjų ir privačiųjų gyvenimo sferų supynimas, kaip asmeniškumo iškėlimas į viešumą veikia politinį diskursą, kaip politiko įvaizdis atspindi jo santykius su visuomene. Tuo tikslu aptariami kai kurie asmeninio įvaizdžio formavimo srityje pagarsėjusio politiko Rolando Pakso politinės reklamos aspektai. Pernelyg didelė asmeniškumo invazija ne tik subuitina politinę sferą, daro ją dar atviresnę intrigoms. Atsižvelgiant į šiuolaikinės masinės kultūros, ypač televizinės, pobūdį, tai skatina asmeninį, o ne tiesiog pilietinį santykį, skatina politikais domėtis kaip serialo ar realybės šou herojais, pamirštant, kad, priešingai nei pastarųjų, politinio serialo herojų likimas tiesiogiai susijęs su piliečių valia ir likimu.Reikšminiai žodžiai: Asmeniškumas politikoje; Komunikacija; Politinė reprezentacija; Poltinis diskursas; Propagandinė reklama; Reprezentacija; Rinkimai; Rolandas Paksas; Įvaizdis; Communication; Elections; Image; Personality in politics; Political discourse; Political representation; Publicity compaign; Representation; Rolandas Paksas.