Turinio pritaikomumas socialiniame tinkle "Facebook" : Lietuvoje veikiančių bankų atvejis

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Turinio pritaikomumas socialiniame tinkle "Facebook": Lietuvoje veikiančių bankų atvejis
Alternative Title:
Content applicability in Facebook: the case of banks operating in Lithuania
In the Journal:
Informacijos mokslai. 2017, t. 78, p. 105-121
Keywords:
LT
Rinka. Rinkodara / Market. Marketing.
Summary / Abstract:

LTTurinio rinkodara – gana nauja rinkodaros rūšis ne tik pasaulyje, bet ir Lietuvoje. Mūsų šalyje gana neseniai pradėta kalbėti apie turinio svarbą įmonės veikloje ir jo poveikį vartotojams. Bankai – vienos iš svarbiausių institucijų šalyje, kurioms ypač svarbu užmegzti ilgalaikius santykius su savo klientais, formuoti teigiamą įvaizdį ir sukurti patikimo, stabilaus, saugaus prekės ženklo įvaizdį. Šiuos tikslus galima įgyvendinti pasitelkiant socialinių medijų ir turinio rinkodaros sąveiką. Šiame straipsnyje, remiantis teoretikų ir praktikų apibrėžtomis turinio rinkodaros ypatybėmis, analizuojami turinio rinkodaros ypatumai ir jų taikymas Lietuvoje veikiančių bankų komunikacijai socialiniame tinkle „Facebook“. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Bankas; Facebook; Socialiniai tinklai; Turinio pritaikomumas; Turinio rinkodara; Bank; Banks; Content adaptability; Content marketing; Contents applicability; Contents management; Facebook; Social networks.

ENThe aim of this article is to analyze the peculiarities of content marketing and to state content applicability in bank communication in social media. In the theoretical part of this article, we are reviewing the concept of content marketing, its types and features. The empirical part of this article identifies content marketing usage in bank communication on Facebook. Research was carried out by using these methods: qualitative and quantitative content analysis, observation, summarizing and comparison. It was discovered that banks use content marketing in their communication on Facebook. The main types of content were distinguished – photos, links, text and analyzed customer’s feedback, their reactions to the submitted content and cooperation. The insights of this article can be beneficial for businesses and organizations that implement content marketing processes in their communication on social media. [From the publication]

DOI:
10.15388/Im.2017.78.10837
ISSN:
1392-0561
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/66486
Updated:
2020-03-16 18:41:52
Metrics:
Views: 21    Downloads: 13
Export: