Kuriamo skaitmeninio turinio problemos socialiniuose tinkluose

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kuriamo skaitmeninio turinio problemos socialiniuose tinkluose
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTSkaitmeninis turinys viena iš socialinių tinklų sudedamoji dalis leidžianti perduoti įvairią informaciją siekiant parduoti, sudominti ar tiesiog informuoti vartotojus. Kuriant skaitmeninį turinį socialiniuose tinkluose iškyla įvairiausios problemos. Siekiant tinkamai suvokti ir išspręsti problemas svarbu jas tikslingai nustatyti. Šiame straipsnyje, remiantis mokslinėje literatūroje apibrėžtomis problemomis, analizuojamos skaitmeninio turinio kūrimo problemos iškylančios socialinių tinklų paltformose. Tyrimas atliekamas norint išsiaiškinti, kaip pasireiškia kuriamo skaitmeninio turinio problemos socialiniuose tinkluose ir kas sąlygoja pagrindines problemas su kuriomis susiduria turinio kūrėjai. Raktiniai žodžiai: skaitmeninis turinys, socialiniai tinklai, turinio kūrimas, problemos.

ENDigital content is one of the components of social networks that allows users to access, engage or simply inform a variety of information. Almost all organizations, large and small, move to social networks and provide information about their services and products through the ability to share a variety of content. When creating content, individuals, organizations, and businesses not only engage in mass communication with a diverse audience of social networks to familiarize consumers with the goods or services they provide, but also face a variety of digital content creation challenges that hinder proper communication with consumers. the entire target audience. The subject of the article is problems of creating digital content on social networks. The aim of the article is to analyze the problems of content created on social networks. Research methods are analysis of scientific literature, online survey. The content creator faces a variety of challenges, such as: creativity, high program fees, the right choice of content format and social network. Because of all of these issues, the audience doesn’t provide feedback, which is a key part of the content creation process.

ISSN:
2538-7383
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/115275
Updated:
2025-05-22 14:10:01
Metrics:
Views: 2    Downloads: 1
Export: