Lietuvos valstybės tarnyba - dėmesys žmogui, pagarba įstatymu

Rinkinys:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšis:
Straipsnis / Article
Kalba:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Antraštė:
Lietuvos valstybės tarnyba - dėmesys žmogui, pagarba įstatymu
Kita antraštė:
Citizen orientated and lawful civil service: a case of Lithuania
Leidinyje:
Viešasis administravimas [Public Administration]. 2005, Nr. 1, p. 18-21
Santrauka / Anotacija:

LTStraipsnyje pateikiama eurointegracijos procesų įtaka visuomenės požiūriui į valstybės tarnybą. Pristatoma valstybės tarnybos reforma, kurios tikslas - modernizuoti žmonių išteklių valdymą pagal Europos Sąjungos valstybėse suformuotas normas ir tradicijas. Konstatuojama, kad valstybės tarnybos teisinis reguliavimas iš esmės yra sukurtas, o svarbiausias uždavinys - šių teisės aktų įgyvendinimas. Autoriaus teigimu, esamų ekonominių bei techninių sistemos rodiklių ir rezultatų įvertinimas yra akivaizdus, tačiau žmonių išteklių poreikių ir jų indėlio į sukurtą vertę identifikavimas tebėra probleminis. Tuo grindžiamas vienas svarbiausių Valstybės tarnybos departamento veiklos prioritetų - valstybės tarnybos administracinių gebėjimų stiprinimas ir bendros valstybės tarnybos personalo valdymo sistemos sukūrimas. Sėkmingas šio ir kitų uždavinių įgyvendinimas paskatintų formuotis naują administravimo kultūrą, pagerintų valstybės tarnybos įvaizdį visuomenėje. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Valstybės tarnyba; Eurointegracijos procesai; Žmogiškieji ištekliai; Civil service; Eurointegrational processes; Human resources.

ENThe article analises the impact of eurointegrational processes on public attitude to civil service. It also presents a civil service reform, which is aimed at modernizing management of human resources in line with norms and traditions in the member states of the European Union. The article concludes that the legal basis for civil service regulation has already been created and the main task now is to implement those legal norms. The author claims that indicators and results ofthe present economic and technical system receive proper assessment, however identification of needs of human resources and their contribution to the created value remains a problem. This serves to establish one of the main priorities of the Civil Service Department - enhancement of the administrative skills of civil service and creation of a single civil service personnel management system. Successful implementation of this and other relevant tasks would foster a new administrative culture and improve the public image of civil service. [From the publication]

ISSN:
1648-4541; 2351-7069
Susijusios publikacijos:
Laikmečio iššūkiai viešojo administravimo žmogiškųjų išteklių valdymui. Ekonomika ir vadyba: aktualijos ir perspektyvos. 2006, Nr. 1 (6), p. 96-102.
Nuoroda į įrašą:
https://www.lituanistika.lt/content/62092
Atnaujinta:
2017-03-27 22:16:34
Metrika:
Peržiūros: 42
Eksportas: