Klientų suvokiama dalyvavimo vertė kaip organizacijos konkurencingumo didinimo veiksnys : mokslo studija

Rinkinys:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšis:
Knyga / Book
Kalba:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Antraštė:
Klientų suvokiama dalyvavimo vertė kaip organizacijos konkurencingumo didinimo veiksnys : mokslo studija
Paskelbta:
Vilnius : BMK leidykla, 2014.
Puslapiai:
173 p
Turinys:
Įvadas — Vertės kūrimas ir bendrakūra — Klientas ir organizacija vertės kūrimo procese — Vertės konceptas: apibrėžtys ir struktūra — Klientų suvokiama dalyvavimo vertė — Klientų dalyvavimo paslaugose teorinis aspektas — Klientų dalyvavimas kaip organizacijos konkurencingumo šaltinis — Klientų suvokiamos dalyvavimo vertės struktūra — Konceptualus klientų suvokiamos dalyvavimo vertės modelis — Klientų suvokiamos dalyvavimo paslaugose vertės empirinio tyrimo metodologija — Empirinio tyrimo parametrai ir logika — Empirinio tyrimo metodika ir instrumentai — Empirinio tyrimo imtis — Klientų suvokiamos dalyvavimo vertės tyrimo rezultatai — Klientų suvokiamos ilgalaikių santykių vertės konstrukto savybės taikant struktūrinių lygčių modelius (SEM) — Klientų dalyvavimo lygių ir klientų dalyvavimo valdymo priemonių ryšiai — Klientų suvokiama dalyvavimo vertė: fokusuotos diskusijos grupių tyrimo rezultatai — Klientų suvokiamos dalyvavimo paslaugose vertės raiška populiacijoje — Klientų suvokiama dalyvavimo paslaugose vertė: jungtinė (angl. conjoint) analizė — Klientų suvokiama dalyvavimo vertė organizacijos konkurencingumą didinančių sprendimų kontekste — Tyrimo rezultatų interpretacija ir diskusija — Literatūra — Priedai.
ISBN:
9786094680069
Susijusios publikacijos:
Nuoroda į įrašą:
https://www.lituanistika.lt/content/61910
Atnaujinta:
2021-01-20 13:51:12
Metrika:
Peržiūros: 79
Eksportas: