Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
 				 Document Type:
Knyga / Book
 				 Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
 				
				 Title:
Klientų suvokiama dalyvavimo vertė kaip organizacijos konkurencingumo didinimo veiksnys : mokslo studija
 								
				 				
								
																
							
				 Publication Data:
Vilnius : BMK leidykla, 2014.
 				 																								
																
				 Contents:
Įvadas — Vertės kūrimas ir bendrakūra — Klientas ir organizacija vertės kūrimo procese — Vertės konceptas: apibrėžtys ir struktūra — Klientų suvokiama dalyvavimo vertė — Klientų dalyvavimo paslaugose teorinis aspektas — Klientų dalyvavimas kaip organizacijos konkurencingumo šaltinis — Klientų suvokiamos dalyvavimo vertės struktūra — Konceptualus klientų suvokiamos dalyvavimo vertės modelis — Klientų suvokiamos dalyvavimo paslaugose vertės empirinio tyrimo metodologija — Empirinio tyrimo parametrai ir logika — Empirinio tyrimo metodika ir instrumentai — Empirinio tyrimo imtis — Klientų suvokiamos dalyvavimo vertės tyrimo rezultatai — Klientų suvokiamos ilgalaikių santykių vertės konstrukto savybės taikant struktūrinių lygčių modelius (SEM) — Klientų dalyvavimo lygių ir klientų dalyvavimo valdymo priemonių ryšiai — Klientų suvokiama dalyvavimo vertė: fokusuotos diskusijos grupių tyrimo rezultatai — Klientų suvokiamos dalyvavimo paslaugose vertės raiška populiacijoje — Klientų suvokiama dalyvavimo paslaugose vertė: jungtinė (angl. conjoint) analizė — Klientų suvokiama dalyvavimo vertė organizacijos konkurencingumą didinančių sprendimų kontekste — Tyrimo rezultatų interpretacija ir diskusija — Literatūra — Priedai.
 				
				 				
								
												
								 								
				 	
				
							
				 	
				
								
				
										Permalink:
					
						https://www.lituanistika.lt/content/61910
					
				 
				
				 Updated:
2021-01-20 13:51:12