LTMokymo(-si) objektai yra esminis e-mokymo elementas. Nepaisant to, mokymo(-si) objektų kūrimas vis dar išlieka problematiškas, nes iki šiol nėra apibrėžtos ir plačiai taikomos mokymo(-si) objektų specifikavimo ir projektavimo metodikos. Siekdami padidinti mokymo(-si) objektų atkartojamumą ir projektavimo našumą mes apjungėme dvejas technologijas: požymių diagramas ir generavimo metodus. Požymių diagramos yra naudojamos žinių atvaizdavimui, mokymo(-si) objektų variantiškumo ir ryšių tarp jų požymių modeliavimui ir kaip aukšto lygmens specifikacija. Straipsnyje aprašomas mokymo(-si) objektų specifikavimas naudojant požymių diagramas ir pateikiami kai kurie generatyvinių mokymo(-si) objektų projektavimo principai.
ENLearning Objects (LOs) play a key role for supporting eLearning. In general, however, the development of LOs remains a vague issue, because there is still no clearly defined and widely adopted LO specification and development methodology. We combined two technological paradigms (feature diagrams (FDs) and generative techniques) into a coherent methodology to enhance reusability and productivity in the development of LOs. FDs are used for knowledge representation, modelling variability of the LO content and relationships between its features, and as a high-level specification for generative reuse. The paper describes the specification of LOs using FDs and some design principles to design generative LOs.