Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas

Collection:
Sklaidos publikacijos / Dissemination publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas
Publication Data:
Vilnius : Vilniaus universitetas, 2013.
Pages:
103 p
Contents:
Pratarmė — Žiniasklaidos ekonomika — Makroekonominiai rodikliai — Bendroji pridėtinė vertė — Užimtumas — Ekonominė politika ir reguliavimas — Nuosavybė — Transliavimas ir retransliavimas — Mokesčiai ir įmokos — Valstybės parama — Reklamos reguliavimas — Reglamentavimo, reguliavimo ir savitvarkos institucijos — Mikroekonomika: žiniasklaidos industrijos ir rinkos struktūra — Laikraščiai ir žurnalai — Radijas — Televizija ir filmai — Garso įrašymas ir muzikos įrašai — Knygos — Interneto žiniasklaida — Reklama — Žiniasklaidos vadyba — Žiniasklaidos organizacijos — Nuosavybės formos — Nuosavybės, valdymo struktūros ir žiniasklaidos turinio santykis — Vadybos funkcijos — Planavimas — Vadovavimas — Rinkos ir organizacijos perspektyvos tyrimas — Rinkodara — Prekė — Kaina — Paskirstymas — Rėmimas — Terminų žodynėlis — Literatūra ir šaltiniai.
Keywords:
LT
Žiniasklaida / Mass media.
Summary / Abstract:

LTMokomąją knygą „Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas“ sudaro dvi dalys. Pirmos dalies, skirtos žiniasklaidos ekonomikai, pirmame poskyryje aptariami Lietuvos žiniasklaidos industrijų makroekonominiai rodikliai: bendroji pridėtinė vertė ir užimtumas, nustatomas žiniasklaidos industrijų indėlis kuriant šalies bendrąją pridėtinę vertę, apžvelgiamos dirbančių asmenų skaičiaus kitimo tendencijos. Pirmos dalies antrame poskyryje nagrinėjamos ekonominės politikos ir žiniasklaidos reguliavimo temos: žiniasklaidos nuosavybės ribojimo problematika, transliavimo ir retransliavimo reglamentavimas, valstybės finansinė politika žiniasklaidos atžvilgiu (mokesčiai, įmokos, parama), reklamos ribojimai ir draudimai bei žiniasklaidos reglamentavimo, reguliavimo ir savitvarkos institucijų funkcijos. Trečiame poskyryje analizuojama žiniasklaidos industrijų ekonominė raida, vertinama, kokiose industrijos gyvavimo ciklo stadijose yra laikraščių, žurnalų, knygų, radijo, filmų, televizijos, vaizdo įrašų, interneto žiniasklaidos, garso įrašymo ir muzikos įrašų industrijos. Antroji knygos dalis yra skiriama žiniasklaidos vadybai. Keturiuose šios dalies poskyriuose nagrinėjama žiniasklaidos nuosavybės, valdymo struktūrų ir žiniasklaidos turinio santykio problematika, apžvelgiamos vadybos funkcijos, pateikiami pagrindiniai teoriniai efektyvaus vadovavimo požiūriai, aptariami rinkos tyrimo ir rinkodaros procesai. Mokomoji knyga gali būti naudojama studijuojant Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto žurnalistikos bakalauro programos dalyką „Žiniasklaidos vadyba“, analitinės žurnalistikos magistro programos dalyką „Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba“, taip pat kitus su žiniasklaidos ekonomika ir vadyba susijusius dalykus. [Iš leidinio]

ISBN:
9786094591716
Related Publications:
Lietuvos žiniasklaidos industrijų gyvavimo ciklo stadijos / Deimantas Jastramskis. Informacijos mokslai. 2014, t. 68 p. 113-126.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/60178
Updated:
2022-01-27 13:15:10
Metrics:
Views: 106
Export: