LTMokomąją knygą „Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba. Įvadas“ sudaro dvi dalys. Pirmos dalies, skirtos žiniasklaidos ekonomikai, pirmame poskyryje aptariami Lietuvos žiniasklaidos industrijų makroekonominiai rodikliai: bendroji pridėtinė vertė ir užimtumas, nustatomas žiniasklaidos industrijų indėlis kuriant šalies bendrąją pridėtinę vertę, apžvelgiamos dirbančių asmenų skaičiaus kitimo tendencijos. Pirmos dalies antrame poskyryje nagrinėjamos ekonominės politikos ir žiniasklaidos reguliavimo temos: žiniasklaidos nuosavybės ribojimo problematika, transliavimo ir retransliavimo reglamentavimas, valstybės finansinė politika žiniasklaidos atžvilgiu (mokesčiai, įmokos, parama), reklamos ribojimai ir draudimai bei žiniasklaidos reglamentavimo, reguliavimo ir savitvarkos institucijų funkcijos. Trečiame poskyryje analizuojama žiniasklaidos industrijų ekonominė raida, vertinama, kokiose industrijos gyvavimo ciklo stadijose yra laikraščių, žurnalų, knygų, radijo, filmų, televizijos, vaizdo įrašų, interneto žiniasklaidos, garso įrašymo ir muzikos įrašų industrijos. Antroji knygos dalis yra skiriama žiniasklaidos vadybai. Keturiuose šios dalies poskyriuose nagrinėjama žiniasklaidos nuosavybės, valdymo struktūrų ir žiniasklaidos turinio santykio problematika, apžvelgiamos vadybos funkcijos, pateikiami pagrindiniai teoriniai efektyvaus vadovavimo požiūriai, aptariami rinkos tyrimo ir rinkodaros procesai. Mokomoji knyga gali būti naudojama studijuojant Vilniaus universiteto Komunikacijos fakulteto žurnalistikos bakalauro programos dalyką „Žiniasklaidos vadyba“, analitinės žurnalistikos magistro programos dalyką „Žiniasklaidos ekonomika ir vadyba“, taip pat kitus su žiniasklaidos ekonomika ir vadyba susijusius dalykus. [Iš leidinio]