Revitalisation of public spaces in the context of creative tourism

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Revitalisation of public spaces in the context of creative tourism
Alternative Title:
Viešųjų erdvių gaivinimas kūrybinio turizmo kontekste
In the Journal:
Creativity studies. 2015, Vol. 8, no. 2, p. 124-133
Keywords:
LT
Kūrybiškumas / Creativity; Miestai ir miesteliai / Cities and towns; Turizmas / Tourism.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje kūrybinio turizmo modelis, nukreiptas į viešųjų erdvių gaivinimą, yra aptariamas remiantis aktyvaus dalyvavimo ir kūrybinių dirbtuvių koncepcija, kuri įtraukia tiek turistus, tiek vietinius gyventojus į kūrybinį kultūros produkcijos procesą ir aktyvų mokymąsi apie turistinę vietovę siekiant sugeneruoti unikalias keliavimo patirtis, tobulinti gabumus ar gaminti ilgai išliekančius objektus, kurie prisideda prie viešųjų erdvių gaivinimo. Kūrybiniame turizme miestas ir jo atmosfera, bendruomenės meno iniciatyvos ir kitos vietinės kūrybinės veiklos tampa turizmo objektu. Apibrėžiant turisto, kaip aktyvaus dalyvio kūrybiniame procese vaidmenį, skatinama gaivinti viešąsias erdves pritaikant kūrybines dirbtuves, kaip kūrybinio turizmo veiklas, kuriose dalyvautų keliaujantys ekspertai. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aktyvus dalyvavimas; Kūrybinis turizmas; Kūrybinės dirbtuvės; Miesto prekinio ženklo kūrimas; Viešųjų erdvių atgaivinimas; Viešųjų erdvių gaivinimas; Active participation; City branding; Creative tourism; Creative tourism,Revitalisation of public spaces; Creative workshops; Revitalisation of public spaces.

ENThe paper discusses a model of creative tourism, which can be used for revitalisation of public spaces. The model is discussed on the basis of the concept of active participation and creative workshops. The creative process of cultural production and active learning about the destination should engage tourists as well as residents. As a result, generated unique travel experiences, developed skills or produced long-lasting objects would contribute to the revival of a site. In creative tourism, a city and its atmosphere, community arts initiatives and other local creative activities are seen as objects of tourism. By defining the role of a tourist as an active participant in cultural processes, the model of creative tourism encourages to use such formats as creative workshops for travelling experts in the process of revitalisation of public spaces. [From the publication]

DOI:
10.3846/23450479.2015.1053543
ISSN:
2345-0487
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/59513
Updated:
2021-03-04 09:24:38
Metrics:
Views: 11
Export: