Tarp aukštų reikalavimų ir menko pripažinimo : darbuotojų patirtys ir darbo trajektorijos maitinimo paslaugų ir pagyvenusių žmonių globos sektoriuose

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Tarp aukštų reikalavimų ir menko pripažinimo: darbuotojų patirtys ir darbo trajektorijos maitinimo paslaugų ir pagyvenusių žmonių globos sektoriuose
Alternative Title:
Between high requirements and poor recognition: employee experiences and work trajectories in catering and elderly care sectors
Publication Data:
Vilnius : Lietuvos socialinių tyrimų centras, 2015.
Pages:
159 p
Contents:
Įvadas — Gyvenimo ir darbo kokybė — Gyvenimo kokybės samprata — Darbo kokybės samprata — Tyrimo metodai, eiga ir duomenų analizė — Darbas maitinimo paslaugų sektoriuje — Funkcinė specializacija, monotoniškumas ir diskretiškumas — Darbo krūvis — Kokybės kontrolė: standartai, tikrinimas, atsakomybė — Bendravimo kultūra, darbo sąlygos ir sveikata — Įdarbinimo sąlygos — Karjera: galimybės ir siekiai — Atstovavimas virėjų interesams — Darbo kokybės pasekmės: darbo vietos išsaugojimas ir darbuotojų kaita — Misija ar darbas? Socialinės pagalbos paslaugų senyvo amžiaus asmens namuose atvejis — Socialinių paslaugų senyvo amžiaus žmonėms poreikis ir aprėptis — Socialinių paslaugų įstaigų veiklos pobūdis — Darbo organizavimas: „pati sau vadybininkė“ — Įgūdžiai ir profesinis tobulėjimas: formalios galimybės ir realybė — Darbo sąlygos: saugumas ir lankstumas — Žmogiškųjų išteklių vadyba ir vidinė darbo rinka — Darbo ir šeimos derinimas — Praktinės įžvalgos — Išvados — Summary. Between high requirements and poor recognition. Employee experiences and work trajectories in catering and elderly care sectors — Literatūra.
Keywords:
LT
Karjera / Career; Socialinė pagalba. Globa / Social assistance. Care.
Summary / Abstract:

LTRemiantis Europos Sąjungos 7-osios Bendrosios programos projekto„Darbo ir gyvenimo kokybė naujose ir besiplečiančiose darbo sferose“ (WALQING) metu Lietuvoje atlikto tyrimo duomenimis monografijoje kalbama apie darbo kokybę augančiuose ir besiplečiančiuose darbo sektoriuose. Knygoje sutelkiamas dėmesys į organizacines strategijas ir darbo organizavimo praktiką, žmogiškųjų išteklių valdymo strategijas, įdarbinimo ir darbo sąlygas. Analizuojant organizacijose vykstančius procesus taip pat pabrėžiama institucijų ir organizacinių struktūrų, formuojančių, didinančių ar ribojančių su darbo rinka susijusį pažeidžiamumą, sąveika, darbo kokybės įtaka darbuotojų gyvenimo kokybei. Siejant individualių darbuotojų gyvenimo trajektorijų ir organizacijų tyrimus, monografijoje akcentuojama darbo ir gyvenimo kokybės tyrimuose retai taikoma individualios patirties, individualiai interpretuojamos veiklos ir subjektyvaus įprasminimo dimensija. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Gyvenimo kokybė; Darbo kokybė; Veiksniai; Indikatoriai; Turimo metodika; Darbas maitinimo paslaugų įmonėje; Kokybės kontrolė; Karjera; Darbo kokybės pasekmės; Socialinė pagalba; Quality of life; Quality of work; Factors; Indicators; Available methodology; Work in the catering company; Quality control; Career; The consequences of work quality; Social assistance; Gyvenimo kokybė; Darbo kokybė; Veiksniai; Indikatoriai; Turimo metodika; Darbas maitinimo paslaugų įmonėje; Kokybės kontrolė; Karjera; Darbo kokybės pasekmės; Socialinė pagalba; Quality of life; Quality of work; Factors; Indicators; Available methodology; Work in the catering company; Quality control; Career; The consequences of work quality; Social assistance.

ISBN:
9789955531500
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/58202
Updated:
2021-02-08 13:35:37
Metrics:
Views: 39
Export: