Lietuvos nacionalinių muziejų komunikacijos organizavimo ir vykdymo problematika

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lietuvos nacionalinių muziejų komunikacijos organizavimo ir vykdymo problematika
Alternative Title:
Communication organization and implementation problemsof the Lithuanian national museums
In the Journal:
Informacijos mokslai. 2014, t. 69, p. 144-158
Keywords:
LT
Medijos / Media; Muziejai / Museums.
Summary / Abstract:

LTStraipsnio tikslas – apžvelgti Lietuvos nacionalinių muziejų komunikacijos organizavimo ir vykdymo ypatybes, daug dėmesio skiriant virtualių muziejų prieigų naudojimui. Publikacijoje pateikiami atlikto tyrimo rezultatai. Šio tyrimo metu išsiaškinti pagrindinio Lietuvos nacionalinių muziejų komunikacijos tikslai, apibrėžtos jų tikslinės auditorijos, detaliai aptarti muziejų komunikacijos organizavimo ir vykdymo procesai. Taip pat išskirtos didžiausios problemos, su kuriomis muziejų darbuotojai susiduria vykdydami savo komunikacinę veiklą. Daug dėmesio straipsnyje skiriama muziejų internetinėms svetainėms ir naudojamoms interaktyvioms socialinių medijų priemonėms. Tyrimui reikalinga informacija surinkta tiesiogiai bendraujant su Lietuvos nacionalinių muziejų direktoriais arba už komunikaciją atsakingais darbuotojais – Lietuvos dailės muziejaus direktoriumi Romualdu Budriu, Lietuvos nacionalinio muziejaus direktore Birute Kulnyte, Nacionalinio M. K. Čiurlionio dailės muziejaus direktoriumi Osvaldu Daugeliu ir Nacionalinio muziejaus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmų komunikacijos vadove Ramune Hazir. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Lietuvos nacionaliniai muziejai; Muziejų internetinės svetainės; Muziejų komunikacija; Muziejų komunikacijos organizavimas; Muziejų komunikacijos organizavimas ir vykdymas; Socialinės medijos; Virtualios prieigos; Lithuanian national museums; Museum communication; Museum websites; Organization of museum communication; Organizing and implementing museum communication; Social media; Virtual accessibility.

ENThe aim of the article is to overview the peculiarities of organizing and implementing the communication of the Lithuanian national museums with an emphasis on the use of virtual museum presences. The paper presents the results of the research that contributed to determining the goals of communication of the Lithuanian national museums, defining their target audience, discussing in detail the processes of organizing and implementing museum communication. Moreover, the main problems faced by the museum staff in the communication activities are identified. Great attention is paid to the use of museum websites and interactive social media tools. The information necessary for the research has been collected by way of direct interviews with directors of the Lithuanian national museums or employees responsible for communication: Romualdas Budrys, Director of the Lithuanian Art Museum; Birutė Kulnytė, Director of the National Museum of Lithuania; Osvaldas Daugelis, Director of M. K. Čiurlionis National Museum of Art; and Ramunė Hazir, PR Manager at the National Museum – Palace of the Grand Dukes of Lithuania. [From the publication]

ISSN:
1392-0561
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/57929
Updated:
2021-01-08 14:40:56
Metrics:
Views: 45    Downloads: 15
Export: