Šeimų, auginančių neįgalius vaikus, funkcijų ir struktūros ypatumai

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knygos dalis / Part of the book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Šeimų, auginančių neįgalius vaikus, funkcijų ir struktūros ypatumai
Alternative Title:
Functions and structure of families with disabled children
In the Book:
Keywords:
LT
Socialinis ugdymas / Social education; Socializacija / Socialization; Specialusis ugdymas / Special education; Vaikai / Children.
Summary / Abstract:

LTVaiko negalios ir su ja susijusios problemos ypač apsunkina tėvų vaidmenį atliekant svarbiausias šeimos funkcijas - socializacijos ir emocinio šeimos narių palaikymo funkcijas. Šeimų, auginančių vaikus su klausos negalia, tyrimas parodė, kad vaiko negalios atveju sustiprėja tokios šeimos funkcijos, kaip mokomoji, vaiko slaugos/priežiūros, kurios įprastomis sąlygomis priklauso kitų socialinių struktūrų atsakomybei. Ypač svarbiais šeimų, auginančių vaikus su klausos negalia, struktūros elementais, tampa pedagogai ir kitos Šeimos, auginančios vaikus su panašia negalia. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Emocinė parama; Neįgalus vaikas; Socializacija; Struktūra; Šeima; Šeimos funkcijos; Child with disabilities functions; Disabled child; Emotional support; Family; Family functions; Socialization; Structure.

ENChild's disability disturbs the ordinary functioning of the family: as the additional demands for child's care increase, family's potential to carry out other family functions inevitably decreases. Family's, especially parents' role in socialization and emotional support of family members gets problematic. As the research into families rearing hearing-impaired children shows educational function is the priority for most families while in normal situation other social structures take this responsibility In order to ensure child's development and to adapt to child's disability families with disabled children broaden their family system and involve other social elements of social system Teachers and other families rearing children with the same disability become imoortant social elements of family structure. [From the publication]

ISBN:
9955531029
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/55554
Updated:
2019-01-22 15:09:41
Metrics:
Views: 32
Export: