Lietuvos turistų pasitenkinimo indekso modelis : teorinės įžvalgos

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Lietuvos turistų pasitenkinimo indekso modelis : teorinės įžvalgos
Alternative Title:
Elaboration of Lithuanian tourist satisfaction index model : theoretical insights
In the Journal:
Organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai [Management of Organizations: Systematic Research]. 2014, Nr. 69, p. 107-118
Keywords:
LT
Turizmas / Tourism; Vartotojai / Consumers.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojami turistų pasitenkinimą lemiančių veiksnių bei turistų pasitenkinimo pasekmių šalims teoriniai aspektai. Turizmas tapo viena greičiausiai besivystančių paslaugų sektoriaus sričių ir tai lėmė mokslinės analizės apie turistų pasitenkinimą ir lojalumą poreikį. Kadangi turizmo sektoriaus vystymasis neaplenkė ir Lietuvos, straipsnio tikslu tapo teorinio turistų pasitenkinimo indekso modelio, taikytino Lietuvos gyventojams, sukūrimas. Atlikta mokslinės literatūros analizė leido nustatyti veiksnius lemiančius turistų pasitenkinimą ir galimas turistų pasitenkinimo pasekmes. Autorės pristato teorinį Lietuvos turistų pasitenkinimo indekso modelį bei pateikia praktinės sukurto modelio taikymo galimybes. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Lietuvos turistai; Pasitenkinimo indeksas; Turistų pasitenkinimas; Vartotojų pasitenkinimas; Customer satisfaction; Lithuanian tourists; Satisfaction index; Tourist satisfaction.

ENTheoretical aspects of the tourist satisfaction determinants and consequences of tourist satisfaction with specific countries are being analyzed in the article. Tourism has become one of the most rapidly developing areas of the service sector thus forming the demand for a scientific analysis of tourist satisfaction and loyalty. As the development of the tourism sector has not bypassed Lithuania, the aim of the article is to elaborate the theoretical model of the Lithuanian tourist satisfaction index. The authors present the analysis of scientific literature and the research results where the determinants of tourist satisfaction and the possible consequences of tourist satisfaction are identified. The theoretical model of the Lithuanian tourist satisfaction index is introduced as well as the possibilities to apply this model in practice. [From the publication]

DOI:
10.7220/MOSR.1392.1142.2014.69.7
ISSN:
1392-1142; 2335-8750
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/54900
Updated:
2019-01-19 19:13:17
Metrics:
Views: 23    Downloads: 6
Export: