LTVartotojai yra esminis organizacijos veiklos sėkmės veiksnys. Patenkinti vartotojai grįžta pirkti organizacijos produkto pakartotinai, rekomenduoja kitiems. Straipsnyje analizuojamas vartotojų pasitenkinimas Lietuvos prekybos centrais. Straipsnio tikslas - įvertinus vartotojų pasitenkinimą Lietuvos prekybos centrais, nustatyti jį formuojančius veiksnius. Tyrimas atliekamas adaptuojant Europos Vartotojų Pasitenkinimo Indekso metodiką.. Remiantis tyrimo rezultatais, Lietuvos prekybos centrams nustatyti modelio kintamieji, kuriuos reikėtų stiprinti, siekiant padidinti vartotojų pasitenkinimą šiais centrais. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kokybė; Lūkesčiai; Prekybos centras; Vartotojų pasitenkinimas; Customer satisfaction; Expectations; Quality; Supermarket.
ENCustomers are one of core success drivers for an organization. Satisfied customers return to organization, make repeat purchases, recommend company to others. Customer satisfaction with supermarkets in Lithuania is being analyzed in the article. The aim of the article is to define the factors determining satisfaction based on estimation of customer satisfaction with supermarkets in Lithuania. The research is based on adapted methodology of European Customer Satisfaction Index. Research results highlighted models variables which should be enhanced for the enforcement of customer satisfaction with supermarkets in Lithuania. [From the publication]