Factors influencing the online group buying: behaviour peculiarities of leisure services coupons buyers

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Factors influencing the online group buying: behaviour peculiarities of leisure services coupons buyers
Alternative Title:
Grupinį apsipirkimą internetu lemiantys veiksniai: laisvalaikio paslaugų kuponų pirkėjų elgsenos specifika
In the Journal:
Socialiniai mokslai. 2015, Nr. 1 (87), p. 33-46
Notes:
LDB Open.
Keywords:
LT
Grupinis apsipirkimas internete; Laisvalaikio paslaugos; Pirkėjų elgsena; Įtakos veiksniai.
EN
Buyer behaviour; Influencing factors; Leisure Services; Online group buying; Online group buying (OGB).
Summary / Abstract:

LTLaisvalaikio paslaugų industrija auga jau keletą dešimtmečių. Atskiri individai, šeimos nariai, draugų grupės vis dažniau pagalvoja, kaip praleisti kokybiškai laisvalaikį, pailsint, realizuojant save, bendraujant. Augantis naujausių technologijų panaudojimas internete suteikia vis daugiau galimybių ir laisvalaikiui. Tai paskatino tyrėjus pagalvoti apie tai, kaip išnaudoti internetą tam, kad pritrauktų daugiau lankytojų ne tik naršyti internete, bet ir įsigyti paslaugas, konkrečiai, laisvalaikio paslauga, kuponus, apmokant jas iš anksto. Ne tik laisvalaikio paslaugų teikėjai ieško būdų parduoti paslaugas internete (Brengman ir Karimov, 2012). Iš anksto apmokėti laisvalaikio paslaugų kuponai tampa ypač populiarūs tokioms laisvalaikio paslaugoms, kaip sveikatingumo spa, kurortai, restoranai, klubai, papildomas suaugusiųjų ar vaikų švietimas ir kt. Daugeliui paslaugų, kurios kuriamos „užnugaryje“ (Mazaheri ir kt., 2012), kur paslaugų vartotojai nebūtinai turi susitikti su paslaugos teikėju tam, kad ją vartotų, kurioms priskiriamos ir laisvalaikio paslaugų kuponų pardavimo paslaugos – internetas yra nauja galimybė. Perėjimas į interneto erdvę laisvalaikio paslaugų teikėjus įgalina pritraukti naujų potencialių pirkėjų, pasiekti vartotojus nebūtinai esančius geografiškai arti didžiųjų miestų, kurie vėliau, įsigiję kuponą, gali jį panaudoti per tam tikrą laikotarpį. Vartotojai linkę analizuoti, lyginti laisvalaikio paslaugų, vartojamų namuose, netoli ar toliau nuo namų, veiklų kainas internete, studijuoti jų prieinamumą, įvairovę ir pan. Deja, nors interneto naudotojų daug, perkančių nėra itin dideli skaičiai (Bagdonienė ir Zemblytė, 2009). [...]. [Iš leidinio]

ENGrowing popularity of the online group buying supposes an imperative to identify what factors influence the buyers to buy products or services online, to make informal teams, gaining power of negotiation. The research question the article addresses is s follows: what factors influence the buyers in online group buying sites to buy leisure services coupons. The findings of the survey showed the main influence factors for the choice of the leisure services coupons: site design, guarantees provided and impulsivity of the buyer. The barriers and limitations to increase the quantity of e-trade of the leisure services coupons are discussed. The factors appreciable by a purchaser are identified: quick comparison of price, good price for a quality and opportunity of self-decision making. [From the publication]

ISSN:
1392-0758
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/54422
Updated:
2018-12-17 13:58:49
Metrics:
Views: 19
Export: