Naujų paslaugų kūrimo ir diegimo kiekybiniai sprendimai : nuo idėjų generavimo iki sėkmės vertinimo

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Knyga / Book
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Naujų paslaugų kūrimo ir diegimo kiekybiniai sprendimai : nuo idėjų generavimo iki sėkmės vertinimo
Publication Data:
Kaunas : Akademija, 2015
Pages:
213 p.
Notes:
Bibliografija.
Keywords:
LT
Naujos paslaugos; Naujų paslaugų kūrimas; Naujų paslaugų diegimas; Rinkos segmentas; Paslauga; Kaina; Rėmimas; Idėjų generavimas; Idėjų įvertinimas; Naujų paslaugų technologijos projektavimas; Naujų paslaugų komercializavimas
EN
New services; Development of new services; Implementation of new services; Market segment; Service; Price; Promotion; Generating ideas; Evaluation of ideas; New service technology design; Commercialization of new services
Summary / Abstract:

LTMonografija skirta visų mokslo pakopų studijuojantiesiems, siekiantiems moksliniu pagrindu perprasti paslaugų verslo subtilybes, naujo paslaugų verslo kūrimo aspektus. Monografijos studijavimas padės išmokti palyginti, sisteminti, apibendrinti informaciją, daryti išvadas. Šiuo leidiniu galės sėkmingai naudotis ne tik mokslo srities atstovai bei pradedantieji verslininkai, bet ir verslo profesionalai, siekiantys plėsti turimą sėkmingą verslą arba inovatyviais sprendimais įpūsti gyvybės prastai funkcionuojančiam verslui. Pateikti pavyzdžiai padės naujai pažvelgti į kai kurių gal ir žinomų, bet moksliniais pagrindais interpretuojamų sprendimų priėmimo procesų taikymą bei jų įgyvendinimo galimybių tyrimus.

ISBN:
9786094490798
Related Publications:
Critical evaluation of successful factors in creation of service / Ilona Skačkauskienė, Povilas Švogžlys. Vadyba. 2018, Nr. 1 (32), p. 21-29.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/54253
Updated:
2017-01-02 19:18:12
Metrics:
Views: 13
Export: