Sąžiningos prekybos, kaip socialinės atsakomybės išraiškos, žinomumas ir plėtros galimybės

Rinkinys:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšis:
Knygos dalis / Part of the book
Kalba:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Antraštė:
Sąžiningos prekybos, kaip socialinės atsakomybės išraiškos, žinomumas ir plėtros galimybės
Knygoje:
Jaunųjų ekonomikos ir vadybos mokslininkų įžvalgos. Vilnius: Vilniaus universitetas, 2013. P. 152-162
Santrauka / Anotacija:

LTStraipsnyje nagrinėjamas Sąžiningos prekybos (angl. Fairtrade), kaip socialinės atsakomybės išraiškos, žinomumas, vertinimas, kompanijų, prekiaujančių Sąžiningos prekybos produktais, strategijos ir šio judėjimo nauda gamintojams. Remiantis užsienio autorių moksliniais darbais, literatūros analize ir Lietuvoje atlikto autorinio tyrimo rezultatais, atskleidžiamos pagrindinės Sąžiningos prekybos problemos, plėtros galimybės Lietuvoje bei tarptautiniame kontekste [p. 152].

ISBN:
9786094592423
Susijusios publikacijos:
Nuoroda į įrašą:
https://www.lituanistika.lt/content/53134
Atnaujinta:
2019-02-27 15:16:58
Metrika:
Peržiūros: 41
Eksportas: