Adjusting an ESP course to students' needs in tertiary education : a case study

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Adjusting an ESP course to students' needs in tertiary education: a case study
Alternative Title:
Specialiosios anglų kalbos kurso pritaikymas studentų poreikiams aukštojoje mokykloje: atvejo analizė
In the Journal:
Kalbų studijos [Studies About Languages]. 2012, Nr. 21, p. 115-123
Keywords:
LT
Anglų kalba / English language; Pedagogika / Pedagogy.
Summary / Abstract:

LTSpecialiosios anglų kalbos kursas – vienas dažniausiai taikomų būdų anglų kalbai mokyti aukštojoje mokykloje, nes jis yra labiausiai orientuotas į konkrečios specialybės studentų poreikius. Straipsnyje aptariama studentų poreikių analizės bei mokomosios medžiagos vertinimo svarba. Studentų poreikių analizė – tai duomenų šaltinis ne tik naujo specialios paskirties anglų kalbos kursui kurti, bet ir esamam kursui tobulinti. Studentų poreikiai lemia mokomosios medžiagos parinkimą, o ši, savo ruožtu, – kurso turinį, mokymo metodus, studentų motyvaciją. Mokomosios medžiagos vertinimas leidžia nuolat tobulinti anglų kalbos specialiems tikslams kursą, jį vis labiau pritaikant prie besikeičiančių studentų poreikių. Straipsnyje pateikiama KTU studentų anglų kalbos poreikių analizė bei jų nuomonė apie turėtą specialiosios anglų kalbos kursą. Pabandyta pažvelgti, ar studentų anglų kalbos poreikiai kinta laikui bėgant, svarstoma, kaip specialiosios anglų kalbos kursą būtų galima labiau pritaikyti prie studentų poreikių. Straipsnyje remiamasi anketų rezultatų analize bei tyrėjų studijomis apie poreikių bei medžiagos vertinimo reikšmę rengiant specialiosios anglų kalbos kursą. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Specialiosios anglų kalbos kursas; Poreikių analizė; Mokomoji medžiaga; Mokymo priemonės; ESP course; Needs analysis; Materials evaluation; Teaching materials; Tailor-made materials.

ENEnglish for Specific Purposes (ESP) is one of the predominant approaches to language teaching in tertiary education, as it is directed towards the specific needs of the particular specialty students. The paper deals with the role of needs analysis and materials evaluation adjusting ESP courses to the needs of students in tertiary education. Students’ needs analysis is a reference base for both the development of a new ESP course and alterations of an existing ESP course in the changing environment and demands for English language skills. Teaching materials determine the content of the course and affect teaching methods, students’ motivation, vocabulary and language functions taught. The evaluation of teaching materials allows the teacher to constantly improve the ESP course, to better adjust it to the changing needs of students. The theoretical considerations are supported by a survey of students’ needs and their evaluation of teaching materials. The results of the survey reveal whether the students’ needs are met in the ESP course they have attended. The implication of the survey results is that the most topical students’ needs, such as the development of productive skills, and especially speaking skills, do not change over time. Students’ evaluation of the tailor-made ESP coursebooks is also presented, as well as some suggestions to make the ESP courses more attuned to students’ needs. [From the publication]

DOI:
10.5755/j01.sal.0.21.2465
ISSN:
1648-2824; 2029-7203
Related Publications:
Opinion of future law enforcement officers about the English for specific purposes course / Aušra Stepanovienė, Rasa Dobržinskienė. Visuomenės saugumas ir viešoji tvarka 2018, 21, p. 132-138.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/51200
Updated:
2018-12-17 13:30:21
Metrics:
Views: 18    Downloads: 2
Export: