LTŠiuo straipsniu siekiama atskleisti, kaip amžius veikia mokymosi procesą, t. y. kaip paprastų ir sudėtingų užduočių metu kinta judesio atlikimo greitis ir reakcijos laikas. Pagrindinis tikslas – atliekant skirtingas užduotis, nustatyti sveikų ir patyrusių galvos smegenų insultą vyresniojo amžiaus žmonių judesio greičio ir reakcijos laiko parametrų pokyčius. Siekiant tikslo, keliami uždaviniai: nustatyti, kaip užduoties metu kinta reakcijos laikas bei judesio greitis ir kaip šiuos judesio parametrus veikia užduoties sudėtingumas.
ENThis article aims to reveal how age affects the learning process, how the performance of simple and complex tasks changes the speed of movement and reaction time. The main objective is to establish the variations of movement speed and reaction time parameters while different tasks are performed by healthy and stroke elderly people. In order to achieve the objectives it is essential to determine how the reaction time and movement speed change during the task and to what extent the complexity of the task affects the movement parameters.