Marketingo sprendimų standartizacija ir adaptacija įmonių veiklos internacionalizacijos kontekste : disertacija

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Marketingo sprendimų standartizacija ir adaptacija įmonių veiklos internacionalizacijos kontekste: disertacija
Publication Data:
Kaunas : Technologija, 2012.
Pages:
245 p
Notes:
Disert. rengta 2008-2011 m. Kauno technologijos universiteto Ekonomikos ir vadybos fakulteto Marketingo katedroje. Dr. disert. (social. m.) - Kauno technologijos universitetas, 2012. Bibliografija.
Keywords:
LT
Ekonominė politika. Globalizacija. Integracija / Economic policy. Globalisation. Integration.
Other Editions:
Dr. disert. santrauka: Standardization and adaptation of marketing decisions in the context of internationalisation of company activities Kaunas, 2012 55 p
Summary / Abstract:

LTDidėjantis tarptautinėse rinkose veikiančių mažų įmonių skaičius, jų gebėjimas prisitaikyti prie nuolat besikeičiančių tarptautinės verslo aplinkos sąlygų, spartus įsitraukimas į globalųjį verslą rodo, kad įmonių veiklos internacionalizacija keičiasi, o iki šiol taikytos internacionalizacijos teorijos, turi būti peržiūrėtos ir įvertintos, kuriant naujas vadybos koncepcijas. Veiklos internacionalizacijos kontekste įmonės susiduria su kritiniu strateginių marketingo sprendimų pasirinkimu: tradiciškai dvi tarptautinio marketingo kryptys – standartizacija ir adaptacija – pristatomos kaip pagrindinės, siekiant įeiti į tarptautines rinkas ir veikti jose. Moksliniai tyrimai atskleidžia, kad skirtingai į veiklą tarptautinėse rinkose įsitraukiančios įmonės priima skirtingus marketingo sprendimus, tačiau tyrimų, siejančių įmonių įsitraukimo į tarptautinę veiklą skirtumus ir marketingo sprendimų standartizaciją ir adaptaciją bei šių skirtumų sąlygotų marketingo sprendimų poveikį veiklos rezultatams, neaptikta. Tyrimo tikslas – nustatyti įmonių veiklos internacionalizacijos, vertinant ją per skirtingą įmonių įsitraukimą į veiklą tarptautinėse rinkose, poveikį marketingo sprendimų standartizacijai ir adaptacijai. Disertacijoje parengtas ir patikrintas koncepcinis įmonių veiklos internacionalizacijos poveikio marketingo sprendimų standartizacijai ir adaptacijai modelis, įgalinantis analizuoti marketingo sprendimų standartizaciją ir adaptaciją įmonių įsitraukimo į veiklą tarptautinėse rinkose skirtumų kontekste bei įvertinti įmonių įsitraukimo į veiklą tarptautinėse rinkose, marketingo sprendimų standartizacijos ir adaptacijos bei tarptautinės veiklos rezultatyvumo sąsajas.Reikšminiai žodžiai: Internacionalizacija; Globalizacija; Marketingo sprendimai; Marketingo sprendimų standartizacija/adaptacija; Internationalization; Globalization; Marketing solutions; Standardization/adaptation of marketing.

ENThe increasing number of small companies, active in international markets, their ability to adapt to constantly changing conditions of international business environment, fast involvement in global business reveal that internationalisation of company activities changes, and the internationalisation theories that have been applied up till now should be reviewed and assessed creating new management concepts. In the context of internationalisation of activities companies face a critical choice of strategic marketing decisions: two directions of international marketing – standardization and adaptation – are presented traditionally as the main ones seeking to enter international markets and to act there as an outcome of internationalisation. The scientific researches reveal that companies that get involved in activities in international markets differently make different marketing decisions, but no researches have been found that would relate the differences of company involvement in international activities with standardization and adaptation of marketing decisions and the effect of marketing decisions on the results of activities, influenced by these differences. The research goal is to identify the impact of internationalisation of company activities, assessing internationalisation through different company involvement in activities in international markets, on standardization and adaptation of marketing decisions.A conceptual model of the impact of internationalisation of company activities on standardization and adaptation of marketing decisions, enabling to analyse standardization and adaptation of marketing decisions in the context of the differences of company involvement in activities in international markets and to assess connections between company involvement in activities in international markets, standardization and adaptation of marketing decisions, and results of international activities, was presented and verified.

ISBN:
9786090207185
Related Publications:
Internationalization decision of a born global : the case of information technology companies / Jurgita Sekliuckiene and Simona Maciulskaite. Socialiniai mokslai. 2013, Nr. 2 (80), p. 17-26.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/49151
Updated:
2022-02-07 20:09:09
Metrics:
Views: 32    Downloads: 4
Export: