LTStraipsnyje nagrinėjama organizacijų socialinės atsakomybės koncepcija bei socialiai atsakingo verslo ypatumai bei plėtra. Įmonių socialinės atsakomybės koncepcijos pritaikymo tiek Lietuvos, tiek ir pasaulinio verslo praktikoje analizė atlikta remiantis Pasaulio banko inicijuota Estijos, Latvijos ir Lietuvos įmonių vadovų nuomonių apie įmonių socialinę atsakomybę tyrimų rezultatais, Transatlantinės socialinės atskaitomybės tendencijų analize bei šio darbo autorių atliktu Lietuvos įmonių narystės JT savanoriškos socialinės atsakomybės iniciatyvos „Pasaulinis susitarimas“ tinkle ypatumų kokybinio tyrimo rezultatais. Nustatyta, kad svarbiausiais socialiai atsakingo verslo plėtros trukdžiais Lietuvos organizacijos laiko išteklių trūkumą, menką valdžios institucijų dėmesį, skatinantį socialiai atsakingo verslo plėtotę, bei greito ryšio tarp plėtojamo socialiai atsakingo verslo ir finansinės sėkmės nebuvimą.