Kas lemia paramos pasiūlymo sporto sektoriuje sėkmę? Paramos pasiūlymo kūrimo teorija ir praktika

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Kas lemia paramos pasiūlymo sporto sektoriuje sėkmę? Paramos pasiūlymo kūrimo teorija ir praktika
Alternative Title:
What makes sponsorship proposal in sport sector successful? Sponsorship proposal development theory and practice
In the Journal:
Keywords:
LT
Konkurencija / Competition; Sportas / Sport.
Summary / Abstract:

LTMoksliniais tyrimais (Doherty, Murray, 2007; Sutton, 2007; Gwinner, Bennett, 2008) nustatyta, kad paramos reiškinys sporto sektoriuje yra aktualus tiek verslui (paramos tiekėjui), tiek sportui (paramos gavėjui). Sporto organizacijai paramos pasiūlymas sietinas su galimybe atverti duris verslo įmonių investicijoms. Tokiu būdu verslui atsiranda galimybė padidinti prekinio ženklo žinomumą ir sustiprinti kompanijos įvaizdį, padidinti pardavimus ir rinkos dalį bei kt. Šiuolaikinės konkurencijos sąlygomis, siekiant verslo įmonių investicijų į konkrečią sporto šaką, darosi aktuali mokslininkų pagalba, analizuojant paramos pasiūlymo rengimo teoriją ir praktiką bei atsakant į tokį klausimą: kas lemia paramos pasiūlymo sporto sektoriuje sėkmę? Atliktame tyrime nagrinėjami svarbiausi rėmėjų investicijų į sporto paramą tikslai, analizuojama sporto šakos federacijos paramos pasiūlymo vertinimas, siekiant nustatyti konkurencingus pasiūlymo rengimo aspektus. Tyrimo rezultatai atskleidė, kad daugelis sporto paramos pasiūlymų nėra pakankamai konkurencingi dėl vidutiniškai rėmėjų įvertinto jų parengtumo lygmens. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Konkurencingas pasiūlymas; Rėmėjas; Sporto paramos pasiūlymas; Sporto šakos federacija; Competitive proposal; Sponsor; Sponsorship proposal; Sponsorship proposal, competitive sponsor; Sport federation.

ENIt has been established by scientific studies (Doherty, Murray, 2007; Sutton, 2007; Gwinner, Bennett, 2008) that the phenomenon of sponsorship in the sports sector is relevant both to business (the sponsor) and to the sport (the beneficiary). For a sports organization, a sponsorship proposal is perceived as a chance to open the door to business investments. In this way, an opportunity emerges for the business to increase brand awareness and strengthen the company’s image, increase sales and market share, and so on. In seeking business investments into a particular sport under contemporary competitive conditions, the help of researchers – in analysing sponsorship proposal preparation theory and practice and answering the question of what determines the success of a sponsorship proposal in the sports sector – becomes relevant. The study that has been conducted examines the most important goals of investments in sports sponsorships and analyses the evaluation of sponsorship proposals by the sport’s federation in an effort to establish the competitive aspects of preparing a proposal. The results of the study revealed that most sports sponsorship proposals are not sufficiently competitive due to the level of their preparation, evaluated by sponsors as average.

ISSN:
1648-9098; 2424-337X
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/49062
Updated:
2021-04-07 20:14:31
Metrics:
Views: 44    Downloads: 8
Export: