Statybos produkto strategija liberalizuojant monopolinę rinką

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Statybos produkto strategija liberalizuojant monopolinę rinką
Alternative Title:
Strategy of a building product in the liberalization of monopoly market
In the Journal:
Verslas: teorija ir praktika [BTP] [Business: theory and practice]. 2003, t. 4, Nr. 2, p. 72-83
Keywords:
LT
Kokybė / Quality; Valdymas / Management.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje analizuojami specifinės statybos (elektros, dujų, vandens, šilumos tiekimo, ryšių) produkto valdymo ypatumai monopolinio vartotojo sąlygomis. Šio produkto valdymo sistemoje dalyvaujančių subjektų veiklos tyrimų rezultatai rodo, kad marketingo poreikio nėra. Toks statybos produkto valdymas nepasiteisina siekiant statybos įmonėms išlikti liberalizuojant monopolinius ūkio sektorius. Liberalizuojant monopoline rinką statybos įmonėms, norinčioms įgyti konkurencinį pranašumą, siūlomas strateginio statybos produkto valdymo modelis, kurio esmė - integruota marketingo ir kokybės valdymo sistema, suformuota pagal statybos įmonių išlikimo principus liberalizuojant monopolinę rinką. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Kokybės valdymas; Marketingas; Monopolinė rinka; Strateginis produkto valdymas; Strateginis produkto valdymas, marketingas, kokybės valdymas, monopolinė rinka, liberalizuojamoji rinka; Management of strategic product, marketing, quality management, market of monopoly, liberal market; Marketing; Monopolistic market; Quality management; Strategic product management.

ENThe peculiarities of a specific building product (electricity, gas, water and heat supply, communications nets) management are analysed in this article. The results of the research of subjects, participating in the management of this building product, activities show that there is no requirement for marketing as one of the essential instrument of the management under market conditions. Such system of specific building product management falsifies the survival of building enterprises in the market liberalizing monopoly economy sectors. Liberalizing a monopoly market to gain specific building enterprises the competitive advantage a model of the strategic management of a building product is suggested. The point of this model is the integrated marketing and quality management system shaped according to survival rules of building enterprises liberalizing monopoly market. [Text from author]

ISSN:
1648-0627; 1822-4202
Related Publications:
Viešojo sektoriaus institucijų strateginis planavimas / Juozas Bivainis, Živilė Tunčikienė. Vilnius : Technika, 2009. 239 p.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/46810
Updated:
2019-01-08 19:20:40
Metrics:
Views: 4
Export: