Dailės terapijos taikymas patyčių įveikos ir prevencijos programose mokykloje

Rinkinys:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšis:
Straipsnis / Article
Kalba:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Antraštė:
Dailės terapijos taikymas patyčių įveikos ir prevencijos programose mokykloje
Kita antraštė:
Application of art therapy in bullying resolution and prevention programs at school
Leidinyje:
Socialinis ugdymas [Social Education], 2011, Nr. 18 (29), p. 77-90, 154-168 (anglų kalba)
Santrauka / Anotacija:

LTStraipsnyje analizuojama patyčių kaip destruktyvaus konflikto raiškos problema ir dailės terapijos taikymo kompleksinėse patyčių prevencijos programose mokykloje galimybės. Siekiant spręsti patyčių problemą Lietuvos mokyklose ir įgalinti socialinį pedagogą sėkmingai vykdyti prevencinę veiklą, buvo atliktas empirinis tyrimas – ugdymo projektas, organizuotas pagal sėkmingą darbo patirtį Didžiosios Britanijos mokykloje, taikant dailės terapijos elementus socialinio ugdymo darbe. Daroma išvada, kad dailės terapija gali būti veiksminga kompleksinės neformaliojo socialinio ugdymo programos priemonė, siekiant sukurti vaikui palankią psicho-socialinę aplinką mokyklose, ugdyti mokinių emocinį savarankiškumą, formuoti pozityvaus konfliktų sprendimo įgūdžius ir elgesio strategijas, užkertančias kelią patyčioms.

ENArticle analyses the problem of bullying as the manifestation of destructive conflict and the possibility of application of art therapy in complex bullying prevention programs at school. In order to resolve the problem of bullying in lithuanian schools and enable the social pedagogue to successfully implement prevention, an empirical research – i.e. an educational project based on successful application of principles of art therapy in the context of social education in one of the schools in Great Britain – has been carried out. The conclusion is that art therapy can be an effective tool in the complex curriculum of non-formal program of social education for creating healthy psycho-social environment in our schools, developing emotional self-confidence, forming positive conflict resolution skills and behavioural strategies in order to prevent bullying.

ISSN:
1392-9569; 2351-6011
Susijusios publikacijos:
Nuoroda į įrašą:
https://www.lituanistika.lt/content/42515
Atnaujinta:
2025-02-21 14:40:02
Metrika:
Peržiūros: 79    Atsisiuntimai: 17
Eksportas: