LTAtliekami tyrimai rodo, jog mokinių identifikavimosi su mokykla laipsnis koreliuoja su jų akademiniais pasiekimais bei svarbiomis elgsenos mokykloje problemomis. Todėl labai svarbu išanalizuoti identifikavimosi su mokykla požymius, kad galima būtų numatyti moksleivių mokymosi ir elgsenos rezultatus. Tyrimo rezultatai leidžia teigti, jog pati mokykla, jos institucinis identitetas turi lemiamą reikšmę moksleivių identifikavimuisi su ja. Svarbiausi identifikavimosi su mokykla požymiai yra mokinių narystės jausmas bei mokyklinės veiklos, jos rezultatų ir mokyklos teikiamų galimybių vertinimas. Moksleivių identifikacijos procesų stiprinimas turėtų būti svarbus mokyklos uždavinys, kurį pirmiausia reikėtų spręsti klasės lygmenyje, nes moksleiviai pirma identifikuoja save su klase, o po to su mokykla.
ENThe purpose of this study is to investigate the peculiarities of students' identification with school because the extent to which students identify with school has emerged as an important correlate of students' academic achievements as well as problem behaviours in school including dropping out of school. In this study two main peculiarities of school identification have been defined: a sense of belonging in school and valuing school-related activities and outcomes. Schools should help and guide students in developing their identities, and the way schools interpret their institutional identity is important in achieving this.