Įmonės rinkodaros kultūros daugiadimensiškumo koncepcija ir modelis

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Įmonės rinkodaros kultūros daugiadimensiškumo koncepcija ir modelis
Alternative Title:
Concept and model of multidimensional enterprise marketing culture
In the Journal:
Socialiniai mokslai. 2002, Nr. 2 (34), p. 7-18
Keywords:
LT
Rinka. Rinkodara / Market. Marketing; Vartotojai / Consumers.
Summary / Abstract:

LTSpartūs besitransformuojančios aplinkos pokyčiai verčia įmones, siekiančias išsilaikyti rinkoje, ieškoti konkurencinių pranašumų, aktyviau remtis rinkodara. Stiprėjant prekių konkurencijai, vis didesnę reikšmę įgyja kokybiškai naujų santykių tarp įmonės ir jos prekių vartotojų kūrimas bei vartotojų išlaikymas. Vartotojų išlaikymas ir rinkodaros veiklos efektyvumas glaudžiai susijęs su rinkodaros kultūra, demonstruojamomis rinkoje įmonės vertybėmis. Atitinkama rinkodaros kultūra, o ypač orientuota į rinką, užtikrina įmonei sėkmę, tenkinant vartotojų poreikius globalinėse, tarptautinėse ar vietinėse rinkose, todėl šia prasme rinkodaros kultūros tobulinimas yra viena svarbesnių ir naujesnių mokslinių tyrimų krypčių, orientuota į socialinės ir ekonominės pažangos skatinimą. Straipsnyje siekiama atskleisti rinkodaros kultūros (toliau RK) esmę per įmonės (organizacijos) kultūros ir rinkodaros sąveiką, ištirti ir konkretizuoti rinkodaros kultūros sluoksnius bei surasti jos dimensijas, įmonei orientuojantis į rinką. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Individualus vartotojas; Klientų poreikiai; Rinkodara; Rinkodaros kultūra; Rinkodaros veiklos efektyvumas; Vartotojai; Consumers; Customer needs; Individual consumer; Marketing; Marketing culture; Marketing performance efficiency.

ENRapid changes of transforming environment push companies, which want to remain in the market, to look for competitive advantages, more actively engage in marketing. The stronger the competition between goods, the more important the creation of new relationship between the company and the consumers of its goods and retention of consumers becomes. The retention of consumers and the effectiveness of marketing activities are closely related to the culture of marketing, values of the company demonstrated in the market. A certain culture of marketing, especially market orientated, ensures success to the company, while satisfying the needs of consumers in global, international and local markets and looking from this perspective the perfection of marketing culture is one of the most important and new direction of scientific researches orientated towards the promotion of social and economic progress. The article seeks to reveal the essence of marketing culture via the cooperation of culture and marketing of a company (organisation), examine and specify the layers of marketing culture and find its dimensions when a company is market orientated.

ISSN:
1392-0758
Related Publications:
Universiteto organizacijos kultūra - kompleksinis aukštojo mokslo edukacinis veiksnys : disertacija / Audronė Poškienė. Kaunas, 1998. 150 lap.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/41515
Updated:
2020-04-05 19:26:45
Metrics:
Views: 24    Downloads: 5
Export: