Socially responsible business

RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaAnglų kalba / English
AntraštėSocially responsible business
Autoriai
LeidinyjeТовари i ринки . 2006, № 2, p. 5-15
Reikšminiai žodžiai
LTSocialinė atsakomybė; Socialiai atsakingas verslas; Verslo aplinka
ENSocial responsibility; Social responsible business; Evironment of business
Santrauka / Anotacija

LTStraipsnyje nagrinėjama socialinės atsakomybės (SA) koncepcija ir verslo socialinės atsakomybės (dar gali būti vadinama korporacinė socialinė atsakomybė) vystymosi ypatumai. Autorius išsamiai analizuoja pasaulinėje praktikoje dažniausiai naudojamas socialinės atsakomybės formas ir jos įdiegimo ypatumus „Utenos trikotažo“ įmonėje. Tai pirmoji Lietuvos įmonė, kurioje buvo diegiama SA sistema sertifikuota pagal tarptautinį standartą SA 8000. Pagal tokį modelį buvo sertifikuota taip pat ir „Utenos trikotažo“ dukterinė įmonė Ukrainoje „Mrija“. Straipsnyje padarytos išvados, kad socialinės atsakomybės sistemos įvedimas didina įmonės darbuotojų lojalumą, įmonė tampa konkurencingesnė, o kylantis įmonės įvaizdis sustiprina visuomenės, valdžios bei užsienio partnerių ir klientų pasitikėjimą pačia įmone.

ENThe article analysis a concept of social responsibility (SR) and the peculiarities of the development of business social responsibility (it also may be called corporate social responsibility). The author analyses in detail the forms of social responsibility most often used in the worldwide practice and the peculiarities of its introduction within the company “Utenos trikotažas”. This is the first company in Lithuania, where SR system certified according the international standard SA 8000 was introduced. According to such a model “Mrija”, the subsidiary of “Utenos trikotažas” in Ukraine was certified as well. The article makes a conclusion, that introduction of social responsibility increases loyalty of employees, the company becomes more competitive, and the growing image of the company intensifies trust of society, authority, foreign partners and clients within the company itself.

Mokslo sritisVadyba / Management
Susijusios publikacijos
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/4145
Atnaujinta2013-04-28 16:01:34
Metrika Peržiūros: 3