LTDidėjančios konkurencijos sąlygomis įmonėms ypač svarbu panaudoti visas konkurencinio pranašumo įgijimo priemones. Lietuvos įmonėms tenka konkuruoti ir su užsienio įmonėmis, kurios turi sukaupusios ilgametę įvaizdžio valdymo patirtį bei gali pasinaudoti mokslininkų sukurtomis teorijomis ir atliktais šios srities tyrimais. Tuo tarpu Lietuvos įmonėms iškyla sunkumų abiem atvejais – jos neturi ne tik ilgametės įvaizdžio valdymo patirties, bet ir susiduria su menku Lietuvos mokslininkų domėjimusi šia tema. Šiame straipsnyje pateikiami empirinio įmonių įvaizdžio valdymo tyrimo rezultatai, iliustruojantys Lietuvos pelningiausių įmonių įvaizdžio valdymo sprendimus. Šie rezultatai palyginami su teoriniais įvaizdžio valdymo sprendimais, pateikiamos atitinkamos išvados.
ENDue to increasing competition companies primarily need to exploit all available means to gain competitive advantage. Lithuanian companies have to compete with foreign companies, which possess long experience in image management and access to scientific theories and research works on the same subject. Meanwhile Lithuanian companies encounter difficulties in both cases as they do not have adequate experience in managing corporate image and also confront a tenuous interest in this subject on the part of Lithuanian researchers. The present paper focuses on the results of an empirical research related to corporate image management and illustrates image management solutions of the most profitable Lithuanian companies.