LTStraipsnio tikslas - išsiaiškinti, koks auklėjimo šeimoje stilius daro įtaką mokinių mokymosi rezultatams. Buvo nustatyta, kad aukščiausi paauglių mokymosi rezultatai pasiekiami, kai motina nusiteikusi paauglio atžvilgiu pozityviai, o tėvas - autonomiškai, žemiausi - kai abu tėvai pasižymi nenuosekliu auklėjimo stiliumi. Atlikus analizę pagal atskiras lytis, nustatyta, kad vyraujant motinos pozytiviam, o tėvo - priešiškam auklėjimo stiliui, merginų mokymosi rezultatai būna aukščiausi, o žemiausi mokymosi rezultatai būna tada, kai pasireiškia tiek tėvo, tiek ir motinos priešiškas auklėjimo stilius dukterų atžvilgiu; vyraujant motinos pozytiviam, o tėvo - nenuosekliam auklėjimui, vaikinų mokymosi vidurkiai būna aukščiausi, o pasireiškiant motinos autonomiškumui bei tėvo nenuoseklumui - vaikinų mokymosi rezultatai būna žemiausi.
ENArticle aims to reveal the influence of upbringing style in the family for the results of pupils learning. when the questionnaire testing was carried through, we found out that the highest results of the teenagers studying are achieving, when mother is disposed positive with respect of teenager and father is disposed autonomous. The Iowest results of the studying are achieving, when both parents distinguish themselves inconsequent style of bringing up.