Neformalūs skaitytojo ugdymo būdai

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Neformalūs skaitytojo ugdymo būdai
Alternative Title:
Informal methods for educating a reader
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje, remiantis švietimo dokumentais, literatūrologų, metodininkų įvairiuose leidiniuose išsakytomis mintimis bei praktinio darbo patirtimi, trumpai apibūdinama šiandieninė pradinių klasių mokinio, kaip skaitytojo, ugdymo situacija: mokyklos uždaviniai, literatūrinio lavinimo turinio ypatumai. Straipsnyje pateikiama mokytojos darbo patirtis, kaip ji, naudodama neformalius darbo būdus, augina jaunuosius skaitytojus. Programinę medžiagą, darbą pamokoje mokytoja derina su užklasine veikla, projektais ir pasiekia puikių rezultatų - jos mokiniai - aktyvūs skaitytojai, kuriems knyga teikia daug džiaugsmo.

ENWith reference to school curricula, ideas discussed in different scholars' publications, and experience acquired while working, the article discuses the situation of the present-day pupil of elementary school as a reader, the goals of school, and the features of literary education. The article deals with the author's experience as a teacher and the informal methods for teaching she uses to educate young readers. Through the combination of the school curriculum and after-class activities and projects the teacher has achieved great results. Reading brings sheer enjoyment to her pupils.

Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/40228
Updated:
2020-04-01 11:03:57
Metrics:
Views: 31
Export: