LTStraipsnyje apžvelgiami muzikos improvizacijos panaudojimo ugdant būsimų muzikos mokytojų kūrybiškumą teoriniai aspektai: aptariama kūrybiškumo definicija, atskleidžiama muzikos improvizacijos samprata, nagrinėjami psichologiniai improvizacijos proceso ypatumai. Taikytas teorinės mokslinės literatūros analizės metodas. Tyrimo objektas – būsimų muzikos mokytojų kūrybiškumo ugdymas panaudojant muzikos improvizaciją. Tyrimo tikslas – atskleisti būsimų muzikos mokytojų kūrybiškumo ugdymo panaudojant muzikos improvizaciją teorinius aspektus. Tyrimo metodas – teorinė mokslinės literatūros analizė.
ENDue to the changing paradigm of teachers' training, it is important not only to gain special music subject knowledge but also to gain critical, creative thinking skills, to develop a high level of competency and personal values. Music improvisation, as music composing and performance at the same time, is one of the most effective ways to promote creative skills. The possibilities of music improvisation in the context of future music teachers' training is not investigated sufficiently. This study on the basis of theoretical analysis of scientific literature reveals theoretical assumptions of music improvisation usage in the training of future music teachers' creativity.