Apie gramatinių žinių įtaką ugdant tekstinę kompentenciją

RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaLietuvių kalba / Lithuanian
AntraštėApie gramatinių žinių įtaką ugdant tekstinę kompentenciją
Kita antraštėOn Impact of Grammar Knowledge in Developing Textual Competence
AutoriaiKatalynaitė, Rūta
LeidinyjeFilologija . 2005, Nr. 13, p. 42-48
Reikšminiai žodžiai
LTGramatinės žinios; Tekstinė kompetencija; užsienio kalbos; Lingvistinė didaktika
Santrauka / Anotacija

LTViena iš užsienio kalbos modulio sudedamųjų dalių yra supratimas raštu, t.y. tekstinės kompetencijos ugdymas. Tekstinė kompetencija yra viena iš svarbiausių ugdant studentų bendravimo kompetenciją – tai laiškai, pranešimai, internetas. Straipsnyje nagrinėjamas studentų tekstinės kompetencijos lygis labiau kreipiant dėmesį į gramatinius elementus ir reiškinius bei pasitaikančias klaidas ar galimas neteisingo teksto suvokimo priežastis, taip pat bandoma įvairiapusiškai apžvelgti gramatinės kompetencijos, kaip būtinos sąlygos suprasti teisingai ir neiškreipti teksto prasmės, ugdymo galimybes.

ENWritten comprehension—i.e. development of the textual competence—is one of the constituent parts of the foreign language module. Textual competence is one of the most important components in development of communicative competence of students, i.e. letters, memos, and Internet. The article analyses the level of textual competence of students by focusing on grammatical elements and phenomena as well as errors and possible causes for incorrect perception of text, and attempts looking at various aspects pertaining to possible grammatical competence development, as a key condition for correct comprehension and non-distortion of the meaning of a text.

ISSN1392-592X
Mokslo sritis
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/3581
Atnaujinta2020-04-14 10:50:47
Metrika Peržiūros: 2    Atsisiuntimai: 1