Apie gramatinių žinių įtaką ugdant tekstinę kompentenciją

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Apie gramatinių žinių įtaką ugdant tekstinę kompentenciją
Alternative Title:
On Impact of Grammar Knowledge in Developing Textual Competence
In the Journal:
Summary / Abstract:

LTViena iš užsienio kalbos modulio sudedamųjų dalių yra supratimas raštu, t.y. tekstinės kompetencijos ugdymas. Tekstinė kompetencija yra viena iš svarbiausių ugdant studentų bendravimo kompetenciją – tai laiškai, pranešimai, internetas. Straipsnyje nagrinėjamas studentų tekstinės kompetencijos lygis labiau kreipiant dėmesį į gramatinius elementus ir reiškinius bei pasitaikančias klaidas ar galimas neteisingo teksto suvokimo priežastis, taip pat bandoma įvairiapusiškai apžvelgti gramatinės kompetencijos, kaip būtinos sąlygos suprasti teisingai ir neiškreipti teksto prasmės, ugdymo galimybes.Reikšminiai žodžiai: Gramatinės žinios; Tekstinė kompetencija; Užsienio kalbos; Lingvistinė didaktika.

ENWritten comprehension—i.e. development of the textual competence—is one of the constituent parts of the foreign language module. Textual competence is one of the most important components in development of communicative competence of students, i.e. letters, memos, and Internet. The article analyses the level of textual competence of students by focusing on grammatical elements and phenomena as well as errors and possible causes for incorrect perception of text, and attempts looking at various aspects pertaining to possible grammatical competence development, as a key condition for correct comprehension and non-distortion of the meaning of a text.

ISSN:
1392-592X
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/3581
Updated:
2020-04-14 10:50:47
Metrics:
Views: 20    Downloads: 1
Export: