Saugomų teritorijų vaidmuo visuomenės neformaliajam ekologiniam švietimui

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Saugomų teritorijų vaidmuo visuomenės neformaliajam ekologiniam švietimui
Alternative Title:
Role of protected areas in nonformal ecological education of society
In the Journal:
Pedagogika. 2011, 103, p. 99-102
Keywords:
LT
Tytuvėnai; Lietuva (Lithuania).
Summary / Abstract:

LTTytuvėnų regioninio parko apklausti lankytojai (n = 155) nurodo, kad pagrindinė švietėjiška veikla saugomose teritorijose turėtų būti ekskursijų ir paskaitų gamtosaugos tema organizavimas, gyventojų ekologinio švietimo programų rengimas bei ekologijos mokyklų kūrimas. Regioninių parkų direkcijų specialistai teigia, kad neformalųjį ekologinį švietimą reikėtų vykdyti kartu su įvairiomis ugdymo įstaigomis, vietos gyventojais, bendruomenėmis ir nevyriausybinėmis organizacijomis. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Saugomos teritorijos; Neformalusis ugdymas; Protected areas; Nonformal education.

ENThe priority of State Service for Protected Areas activity is to adjust the national parks to attendance and cognition, do not violate requirements of landscape security, to allow conditions for recreation, to form congenial attitude towards protected areas in society. But the research was made and it was found that only 14 % of respondents know the requirements of protected areas attendance. The knowledge of population about activity in protected areas is not sufficient. It was estimated that only 50 % respondents are gratify in information which is purveyed in protected areas. Professionally formulated information about education activity, most valuable areas of nature and heritage is necessary to visitors of protected areas. The informational system is also needful to regulate the flow of visitors. [From the publication]

ISSN:
1392-0340; 2029-0551
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/34180
Updated:
2018-12-17 13:08:28
Metrics:
Views: 10    Downloads: 4
Export: