Aukštųjų mokyklų dėstytojų profesinės savimonės raiška : individualaus profesinio tapsmo suvokimo turinys

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Aukštųjų mokyklų dėstytojų profesinės savimonės raiška: individualaus profesinio tapsmo suvokimo turinys
Alternative Title:
Individual conformity of higher school teachers with professional activities
In the Journal:
Mokytojų ugdymas [Teacher Education]. 2005, Nr. 5, p. 32-39
Keywords:
LT
Aukštasis mokslas. Studijos / Higher education. Study; Kultūrinis identitetas / Cultural identitity; Mokytojų ugdymas / Teacher education.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjamas aukštųjų mokyklų (kolegijų) dėstytojų profesinio individualumo suvokimas kaip viena profesinio tapsmo sąlygų, nustatomas jo turinys ir raiškos tendencijos. Išryškinamas aukštųjų mokyklų dėstytojų individualaus profesinio tapsmo metodologinis, teorinis pagrindas. Analizuojami Lietuvos kolegijose atlikto empirinio tyrimo rezultatai, kurie atskleidžia, kaip dėstytojai suvokia individualumą, jo turinį, ir nustatoma, ar individualumo suvokimas jiems tampa profesinio tapsmo sąlyga, bei kokios yra šio reiškinio plėtros tendencijos kolegijose. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Aukštųjų mokyklų dėstytojai; Individualumas; Individualus profesinis tapsmas; Profesinė savimonė; Profesionali sąmonė; Higner school teachers'; Individual professional becoming; Individuality; Professional consciousness.

ENThe conception of professional individuality of higher school (college) teachers as one of conditions of their professional development is analysed in the article. Methodological and theoretical basis of an individual professional becoming a higher school teacher is highlighted. Teachers' professional consciousness is approached as an educational condition of individual professional becoming. Empirical research, the aim of which was to research educational basics of individual professional becoming of a college teacher was carried out in colleges of Lithuania. The results of the empirical research, which show how individuality is perceived by teachers, how individuality becomes an important factor of professional becoming, and individual conformity with teachers to professional activities are presented in the article. [From the publication]

ISSN:
1822-119X; 2424-3302
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/32446
Updated:
2020-04-03 10:41:23
Metrics:
Views: 17
Export: