Developing entrepreneurship in social work through international education. Reflections on a European Intensive Programme

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Anglų kalba / English
Title:
Developing entrepreneurship in social work through international education. Reflections on a European Intensive Programme
In the Journal:
Social work education. 2011, vol. 30, no 8, p. 964-980
Keywords:
LT
Kultūra / Culture; Kompetencijos / Competencies; Ugdymas / Education; Verslas / Business.
Summary / Abstract:

LTVerslumo socialiniame darbe idėja dar retai nagrinėjama literatūroje. Verslumo koncepcijos tyrimas gali atskleisti šio reiškinio naudą aprašant socialiniams darbuotojams praktikams reikalingų požiūrių, gebėjimų ir įgūdžių sistemą. Socialinio darbo sėkmė ir įvairių projektų įgyvendinimas labai priklauso nuo socialinio darbuotojo iniciatyvumo ir verslumo įgūdžių. Straipsnyje siekiama supažindinti su verslumo įgūdžių lavinimu rengiant socialinio darbo praktikus. Remiantis Europos intensyvų programa, pristatoma ir įvertinama verslumo socialiniame darbe koncepcija. Jame nagrinėjama kaip prie įgūdžių lavinimo prisideda aktyvūs praktinio mokymosi metodai tarptautinėje aplinkoje bei praktinių kasdienių situacijų analizė ir sprendimas. Tyrimo pagrindą sudaro tarptautinio iniciatyvinio projekto, kuriuo siekta parengti ir įgyvendinti naują verslumo įgūdžius lavinantį mokymo modulį, metu įgyta dėstytojų ir socialinio darbo studentų patirtis. Teigiama, jog verslumo socialiniame darbe lavinimo programos ne tik prisideda prie studentų profesinių kompetencijų plėtros, bet lemia ir pasitikėjimo savimi augimą, tarpkultūrinės kompetencijos įgijimą, didesnę motyvaciją pasirinkti ir vykdyti socialinio darbo veiklą. Be to, pats verslumo socialiniame darbe tarptautinių programų kūrimas gali būti vertinamas kaip verslumo pavyzdys socialiniame darbe, parodantis socialinių darbuotojų rengimo sistemos inovatyvumą.Reikšminiai žodžiai: Daugiakultūrės perspektyvos; Kompetencija; Partnerystė; Probleminis mokymas; Problemomis grindžiamas mokymasis; Socialinis antrepreneriškumas; Socialinis verslumas; Tarpkultūrinė perspektyva; Įgūdžių lavinimas; Įgūdžių ugdymas; Competency; Multicultural perspectives; Partnership; Problem based learning; Skills teaching; Social entrepreneurship.

ENThis paper addresses the issue of introducing training on entrepreneurial skills in social work education and illustrates the opportunities offered for doing so by international courses. It presents a critical reflection on the concept of entrepreneurship in social work based on the case of a European Intensive Programme within the Erasmus scheme. It explores the potential of using active experiential learning methods in an international environment and of creating a situation where participants are confronted with ‘real world’ problems so that they can develop entrepreneurial skills. The paper argues that experiences of this kind provide new stimuli and contribute substantially to developing an entrepreneurial mentality, by which is meant innovative and proactive attitudes as well as skills to develop the resources with which to face social problems in an adverse context. [From the publication]

DOI:
10.1080/02615479.2010.532206
ISSN:
0261-5479
Related Publications:
Verslumas socialiniame darbe – profesijos bruožas ar iššūkis? / Violeta Gevorgianienė, Silvia Fargion. Acta paedagogica Vilnensia. 2012, t. 28, p. 83-95.
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/31083
Updated:
2017-01-05 21:55:42
Metrics:
Views: 15
Export: