Socialinė-edukacinė aprėptis kaimo bendruomenėje : socialinio darbuotojo vaidmuo ir galimybės

Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
  • Lietuvių kalba / Lithuanian
  • Anglų kalba / English
Title:
Socialinė-edukacinė aprėptis kaimo bendruomenėje: socialinio darbuotojo vaidmuo ir galimybės
Alternative Title:
Social-educational inclusion in the rural community: the role and possibilities oe a social worker
In the Journal:
Socialinis ugdymas [Social Education]. 2011, Nr. 15 (26), p. 52-64, 140-153 (anglų kalba)
Keywords:
LT
Kaimas. Kaimai / Villages. Country; Socialinė apsauga. Pensijos / Social security. Pensions; Socialiniai darbuotojai / Social workers; Socialinis darbas / Social work.
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje aptariamas ir analizuojamas socialinio darbuotojo vaidmuo ir veiklos galimybės kaimo bendruomenėje, kuriant įgalinamosios veiklos sąlygas, keičiant bendruomenės narių nuostatas dėl įgalinimo, bendradarbiaujant su įvairiomis institucijomis. Kokybinio tyrimo Žemaitijos regiono devyniose skirtingų rajonų kaimo seniūnijose rezultatai atskleidė kaimo socialinių darbuotojų sunkumus, edukacinėmis priemonėmis įtraukiant žmones ir aktyvų visavertį gyvenimą. Esminės socialinės-edukacinės aprėpties kliūtys buvo kaimo žmonių konservatyvus mąstymas, įpratimas gyventi tik iš pašalpų, vyraujantis pesimizmas ir apatija. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Bendruomenė; Kaimas; Seniūnija; Socialinio darbo organizatorius; Socialinis darbuotojas; Socialinė-edukacinė aprėptis; Sociokultūrinis darbas; Community; Elder ship; Rural area; Social work organizer; Social worker; Social – educational inclusion; Sociocultural work.

ENThe article discusses and analyses the role and activity possibilities of a social worker in the rural community. The role of a social worker in the rural community was researched through possibilities of social educational inclusion in order to ascertain the conditions of empowering activity, internal attitudes of community members in the aspect of empowering, collaboration level among different institutions. The results of the qualitative research performed at nine rural elderships of different districts in Žemaitija region revealed difficulties faced by social workers in rural areas integrating people into the active life applying educational means. The essential obstacles, which prevent rural people from opening for social – educational inclusion, include their conservative thinking, habit to live only on social benefits, their prevailing pessimism and apathy. [From the publication]

ISSN:
1392-9569; 2351-6011
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/30664
Updated:
2020-07-28 20:26:16
Metrics:
Views: 69    Downloads: 53
Export: