Mažmeninės prekybos internacionalizavimo lygio rodiklių nustatymas ir jų vertinimas

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Mažmeninės prekybos internacionalizavimo lygio rodiklių nustatymas ir jų vertinimas
Alternative Title:
Retail internationalization level indicators establishment and assessment
In the Journal:
Verslo sistemos ir ekonomika. 2011, Nr. 1 (1), p. 129-137
Keywords:
LT
Prekybos politika / Trade policy; Valdymas / Management.
Summary / Abstract:

LTMažmeninės prekybos internacionalizacijos procesai pasaulio rinkose spartėja. Mokslininkai plačiai ir nuodugniai nagrinėja bei vertina sudėtingus mažmeninės prekybos internacionalizacijos procesus. Mažmeninės prekybos kompanijos internacionalizavimo lygio apskaičiavimas teoriniu ir praktiniu požiūriu didesnių problemų nekelia, tačiau to negalima pasakyti apie šalies mažmeninės prekybos rinkos internacionalizavimo lygio nustatymą ir jo vertinimą. Kadangi šalies ekonomika tiesiogiai siejasi su mažmenine prekyba, tai šalies vyriausybė, žinodama šios prekybos internacionalizavimo lygį, gali atitinkamai keisti politiką mažmeninės prekybos atžvilgiu. Šiame straipsnyje pateikiama šalies mažmeninės prekybos internacionalizavimo lygio nustatymo metodika bei to lygio vertinimas. [Iš leidinio]Reikšminiai žodžiai: Lygis; Mažmeninė prekyba; Mažmeninės prekybos internacionalizavimo; Mažmeninės prekybos internacionalizavimo lygis; Metodika; Vertinimas; Assessment; Methodology; Retail; Retail internationalization; The level of methodology; The level of retail internationalization.

ENRelatively few articles are published about determining the level of retail trade internationalisation, and its assessment. Due to increased scope of retail internationalisation, researchers and scientists are engaging in a more in-depth analysis of the complexity of international retail process. There is a wide range of theoretical and empirical information regarding international retail and internalisation models. Moreover, the assessment of market wide internalisation process could be a complex and difficult process. The determining of a country's retail internationalisation level is an essential factor for the government and country itself. Policy could be adjusted with regard to international manufacturers' involvement in the domestic retail business. Customers (individuals), local businesses and even country itself could be influenced by international players and their policy inside the country. Researchers provided a number of available research methodologies and discussed positive and negative impact of the internationalisation level on the country, businesses and individuals (consumers). [From the publication]

ISSN:
2029-8234
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/30450
Updated:
2020-08-22 11:08:41
Metrics:
Views: 17
Export: