Propaganda vizualioje medijoje

Direct Link:
Collection:
Mokslo publikacijos / Scientific publications
Document Type:
Straipsnis / Article
Language:
Lietuvių kalba / Lithuanian
Title:
Propaganda vizualioje medijoje
Alternative Title:
Propaganda: status and importance in visual media
In the Journal:
Filosofija. Sociologija [Philosophy. Sociology], 2011, t. 22, Nr. 1, p. 48-56
Subject Category:
Summary / Abstract:

LTStraipsnyje nagrinėjamas per vizualias medijas perduodamos informacijos poveikis auditorijai. Apžvelgiama propagandos termino kilmė ir reikšmė XX a. politiniame gyvenime, taip pat analizuojamas propagandos ir masių medijos santykis demokratinėse ir autoritarinėse valstybėse. Straipsnyje aptariama kultūrinių simbolių, stereotipų bei reprezentacijų reikšmė animacijoje ir jais kuriama metafizinė tikrovė. Konkrečių animacijos pavyzdžių analize atskleidžiama propaganda net vaikams skirtoje trumpojoje animacijoje.

ENThe article analyzes how visual media present information and influence the audience. The term of propaganda is reviewed to understand its modern origin and value in the 20th century political life and mass media. The article discusses cultural symbols, stereotypes and the representation value in animation. Specific analysis of animation shows how even animation shorts can function as propaganda.

ISSN:
0235-7186; 2424-4546
Related Publications:
Permalink:
https://www.lituanistika.lt/content/29702
Updated:
2018-12-17 12:59:58
Metrics:
Views: 84    Downloads: 19
Export: