Core changes in the Usage of Sales Promotion in the Context of Knowledge-based Economy

LDB
RinkinysMokslo publikacijos / Scientific publications
Publikacijos rūšisStraipsnis / Article
KalbaAnglų kalba / English
AntraštėCore changes in the Usage of Sales Promotion in the Context of Knowledge-based Economy
Autoriai
LeidinyjeOrganizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai [Management of Organizations: Systematic Research]. 2005, Nr. 35, p. 41-52
PastabosLDB Open.
Reikšminiai žodžiai
LTPardavimas; Vartotojai; Lojalumas; Mažmeninė prekyba
Santrauka / Anotacija

LTStraipsnyje aprašomi trys pardavimų skatinimo etapai Lietuvos mažmeninės prekybos rinkoje, pabrėžiant dabartinį pardavimų skatinimą gamybos/paslaugų ekonomikoje, ir ateities – žinių ekonomikoje. Daugelyje mažmeninės prekybos organizacijų yra naudojami tradiciniai pardavimų skatinimo metodai ir priemonės. Straipsnyje tyrinėjamos pardavimų skatinimo, paremto žiniomis apie vartotojus, galimybės, siūlomas naujas požiūris į pardavimimų saktinimą ir galimi ateities sprendimai.

ENIn this article, the authors review three stages of Sales Promotion (SP) in Lithuanian retail market, with special emphasis on the present - SP usage in manufacturing/service economy and the future - Knowledge-based Economy. At many retail organizations, marketing managers now routinely use traditional SP methods and tools for attracting customers to buy goods. Authors propose a new approach on the Sales Promotion and suggest some decisions which can be made in the future. [From the publication]

ISSN1392-1142, 2335-8750
Mokslo sritisVadyba / Management
Nuoroda į įrašą https://www.lituanistika.lt/content/2772
Atnaujinta2018-12-17 11:36:48
Metrika Peržiūros: 5